• coolchick

Priser på Rhodos?

Vi ska åka till Rhodos i september, och jag undrar hur priserna är där. Är det svindyrt att käka ute, köpa frukost mm?
    Vi har bokat ett AI hotell, men det kanske är kul att käka ute nån kväll Glad 

• Svar på tråden Priser på Rhodos?
  • FrökenBex

En varmrätt ligger nog närmre 200:- har jag för mig. Var där förra sommaren reagerade inte på att det var speciellt dyrt (jämfört med hemma) men inte att det var speciellt billigt heller. Ölen var billigt till mannens stora förtjusning Tungan ute

• coolchick
    FrökenBex skrev 2012-06-11 12:34:45 följande:
    En varmrätt ligger nog närmre 200:- har jag för mig. Var där förra sommaren reagerade inte på att det var speciellt dyrt (jämfört med hemma) men inte att det var speciellt billigt heller. Ölen var billigt till mannens stora förtjusning Tungan ute
    Ok, då är det ju som här hemma mao. Ölpriserna blir väl sambons stora glädje då också kanske haha
  • FrökenBex
    coolchick skrev 2012-06-11 12:39:48 följande:
    Ok, då är det ju som här hemma mao. Ölpriserna blir väl sambons stora glädje då också kanske haha
    Haha ja men det är ju bra att det är något som är billigare än hemma Tungan ute Och på semestern kan det ju slinka ner några fler öl än vanligt! 
  • coolchick

Vi har bokat AI för 900 kr per person i en vecka, det känns ganska billigt då faktiskt. Kollar runt lite om jag kunde hitta billigt boende, fast med självhushåll. Men om priserna nästan är som hemma så har man ju snart ätit upp de 900 kr som AI kostar.

• MaJuDh

Priserna är inte mycket dyrare eller lågare där, som anndra har sagt det är ca som hemma

Svar på tråden Priser på Rhodos?