Sambon har en lättklädd kvinna som bakgrundsbild...
Är det konstigt eller normalt? Ska jag konfrontera honom eller låta det va?
Såg denna bakgrundsbild på hans telefon häromdagen. Han har inte försökt dölja den eller så. Bilden är på en snygg tjej i underkläder och det är svårt att se om det är en hämtad bild eller en egenfotad bild.
Han är inte den som brukar ha bakgrundbilder på telefonen över huvudtaget och särskilt inte tjejer av respekt mot mig. Har han i alla fall sagt. Vi har varit tillsammans väldigt länge och har 3 barn ihop.
Tycker det känns olustigt.
Är rädd för att fråga då jag inte vet om jag vill ha svaret. Tänk om det inte är det jag vill höra..
Vad tycker ni och hur skulle ni reagerat?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-12 14:03
Okej nu till det jobbiga..
Bilden var inte nerladdad men han har heller inte tagit den. Utan det är tjejen som skickat den till honom.
De har träffats några gånger via gemensamma vänner och han har sagt till henne att hon är snygg och har en kropp att va stolt över. Han lovar att inget hänt.
De har också pratat om vårt förhållande och han har sagt till henne att vi inte har det sådär jättebra just nu. Hon har stöttat honom och sagt att vill han ha sällskap så finns hon där. Han har funderat på det men inte velat svika mig.
Bilden påstod han att han lagt som bakgrundsbild bara för att bli påmind om vad han har och vad han har kunnat få.
Och sa också att hade jag undrat över bilden så skulle han bara ha sagt att det var en brud från en nerladdad bakgrundsbild. Men nu när jag ställde honom mot väggen så orkade han inte ljuga mer.
Mer än så orkade jag inte höra utan rusade in på kontoret och låste dörren.. så nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra. Prata måste vi så småningom men just nu är jag för arg och ledsen så jag får inget vettigt sagt. Tar jag det på för stort allvar eller??
Känner mig bara så sårad just nu...