• Anonym (Ella)

På knä framför två killar....

Det ser så d-j sexigt ut när en tjej på knä suger av två killar på film. Någon tjej som provat detta på riktigt? Vill prova men är en fegis...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-12 10:50
    Det skall ju avslutas med att tjejen gapar och killarna sprutar. Sen ett långt efterspel.

• Svar på tråden På knä framför två killar....
  • Anonym

Är ju ingen kvinna men som man skulle man vilja uppleva det för jag håller med det ser fruktansvärt härligt ut.Det måste va underbart att titta ner och se två kvinnor leka med kuken.

• Anonym (Tjejen i mitten)

Här har ni en tjej som har gjort det ett antal gånger ;) jag och min sambo bjuder in en kille till emellanåt. Det är en och samma kille sen ett par år tillbaka.

Det känns oehört sexigt att sitta framför dem, tillfredsställa dem och kolla upp och se hur de njuter :) yummi och höra dem bägge stöna. Blir lite fuktig i trosan då :)

• Anonym (Ella)
    Anonym (Tjejen i mitten) skrev 2012-06-12 10:19:06 följande:
    Här har ni en tjej som har gjort det ett antal gånger ;) jag och min sambo bjuder in en kille till emellanåt. Det är en och samma kille sen ett par år tillbaka.
    Det känns oehört sexigt att sitta framför dem, tillfredsställa dem och kolla upp och se hur de njuter :) yummi och höra dem bägge stöna. Blir lite fuktig i trosan då :)

Det blir inte jobbigt för käkarna typ??
  • Furstinna

Aldrig framför två killar. Är däremot nyfiken på det :P

• Anonym (Ella)
    Furstinna skrev 2012-06-12 10:30:07 följande:
    Aldrig framför två killar. Är däremot nyfiken på det :P

Varför? Har du också sett det på film? Bara undrar.

Nej det är inte jobbigt. Skulle det kännas lite i käkarna så kan man ta dem i händerna och slicka på dem på pungen ett tag.

Anonym (Ella) skrev 2012-06-12 10:26:35 följande:
    Det blir inte jobbigt för käkarna typ??

• Anonym (Ella)
    Anonym (Tjejen i mitten) skrev 2012-06-12 10:35:49 följande:
    Nej det är inte jobbigt. Skulle det kännas lite i käkarna så kan man ta dem i händerna och slicka på dem på pungen ett tag.
    Vill du att de kommer på samma gång?
  • Anonym (Tjej)

Jag har, lovely säger jag bara!

De brukar komma ganska snabbt efter varandra. Och oftast inte i denna positionen :)

• Anonym (Ella)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-06-12 10:39:31 följande:
    Jag har, lovely säger jag bara!

Var det som du trodde?
Svar på tråden På knä framför två killar....