• xena001

GÄVLE-FOLK? Någon som vill träffas!

Jag vill lära känna någon mamma att ta en fika med, låta barnen träffas, shoppa och liknande. Utbyta tankar, funderingar, bara tjöta skit med. Ha någon att umgås med på dagarna. 

Jag är 21 år och har en dotter på 8 månader. 
    Känner som sagt inga här i gävle då jag inte bott här speciellt länge. 
    Har startat trådar innan, men verkar vara dåligt med Gävle-folk?! 

Finns det någon där ute som har lika tråkigt på dagarna som jag har som känner för att umgås lite? 

• Svar på tråden GÄVLE-FOLK? Någon som vill träffas!
  • Jonbar

Hej!
    Är också sugen på att träffa och lära känna andra mammor i stan.
    Jag har en son på nio månader och vi börjar bli riktigt trött på denna regniga sommar,
    så jag är öppen för en fika eller något annat skoj :)

• cleasmamma

En till Gävle mamma som gärna träffar nytt folk har 2 barn på 3 och 1 år själv är jag 23 :)

• Jonbar

Vad kul!

Nu verkar sommaren ha kommit en aning iaf, så varför inte en träff i boulognern? 
    Eller vad har ni andra för förslag? :)   

• xena001
    Jonbar skrev 2012-07-22 19:47:14 följande:
    Vad kul!

Nu verkar sommaren ha kommit en aning iaf, så varför inte en träff i boulognern? 
    Eller vad har ni andra för förslag? :)   
    åh det hade ju varit super mysigt. 
    Hade ju varit kanon kul om vi kunde fixa en träff så vi kunde komma ut och träffas och lära känna varandra. :) 
  • Jonbar

Ja eller hur!
    Regnet kommer ju i tid och otid, så om vi bestämmer boulognern är det kanske bra att ha en reservplan? :)
    Och när skulle det passa alla då?  

• xena001

Ja, känns väl inte så skoj och gå runt i boulongern om det spöregnar men vet inte vad vi ska ha som reservplan, någon idé ? =D 
    Jag och dottern kan mest när som =)
    När passar det er då? 

• Jonbar

Nä jag vet inte.. Den enda jag kommer på är ett fik isf. Men jag vet inte.. Boulognern hade ju vart bäst med barnen och så.
    Jag kan mest hela tiden också, vi kan väl kolla hur vädret ser ut att bli och bestämma något efter det? :) 

• xena001
    Jonbar skrev 2012-07-23 10:38:12 följande:
    Nä jag vet inte.. Den enda jag kommer på är ett fik isf. Men jag vet inte.. Boulognern hade ju vart bäst med barnen och så.
    Jag kan mest hela tiden också, vi kan väl kolla hur vädret ser ut att bli och bestämma något efter det? :) 
    Det låter kanon bra, men nu verkar de vara fint väder ett tag fram över! :) Så kanske i början av nästa vecka ? om det är något som skulle passa? =) 
  • Jonbar

Jag åker iväg imorgon och kommer hem tisdag igen, men resten av veckan funkar det kanon, hur har ni det då? :)

• xena001

Jo det fungerar för oss när som. kan skicka mitt nummer i meddelande till dig så kan du skicka över ett sms så kan vi bestämma mer. :) 

• Jonbar

Känner ni varandra redan? :)
    Ska kika mailen så skickar jag ett mess senare idag så har du mitt nummer med :) 

• Idiial

Jag är 19 och gravid, har bott i Gävle sen januari i år och känner inte alls många här hehe.

Svar på tråden GÄVLE-FOLK? Någon som vill träffas!