• Ely

Har du munnen öppen när du sätter på mascara ?

som rubriken säger :)

Lite nyfiken bara om det är någon mer än jag som gapar som ett fån vid spegeln, jag känner mig handikappad när jag ska sätta på mascaran och inte har munnen öppen, ja inget stort gap men ni fattar :D 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du munnen öppen när du sätter på mascara ?
  • Bragdoll

Ja.. sen kommer jag på mig själv och stänger munnen, sekunderna senare har jag redan glömt bort det och öppnar munnen igen.. för att åter igen komma på mig själv och stänga den. 
    Ser helt enkelt ut som en jävla guldfisk  när jag målar ögonen. 

• Kaxig

ja alltid.. sambon brukar garva ihjäl sig. mobbar mig för det jämt..

• wity

Haha, ja faktiskt!

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Beckah82

HAHAHA När jag såg rubriken tänkte jag exakt "Ja men jag brukar stänga den när jag kommer på mig själv med det" och tänkte att jag skulle gå in och kommentera så, kunde ju aldrig gissa att ett sådant alternativ skulle finnas *LOL*

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Snultan

Haha det är så kul!

Har ni också tänkt på att man ofta härmar andras rörelser och grimaser helt omedvetet? Typ om man sitter och tittar på någon som rynkar på näsan eller gapar eller liknande så kan det hända att man kommer på sig själv med att göra precis likadant :P Haha så fult.

Samma när man tittar på tv och man liksom lutar sig åt ett håll för att försöka följa med bilden (alltså se längre in på sidan av bilden men det går ju inte) haha 

• m0desty

Men det GÅR ju inte att måla fransarna med munnen stängd. Inte så att det blir bra i alla fall!

• Loojsen

HAHAHA skönt att man inte är ensam! När man kommer på sig där, och stänger munnen, ja då kommer man inte åt fransarna lika bra haha

• The Ultimate Grizzy

Japp, vidöppen! Har runda kinder, så jag måste liksom sträcka ut ansiktet för att inte kladda med mascaran, eller så känns det i alla fall .

• A82

Nej. Det har jag inte. Kan inte måla med öppen mun... Spänner käkarna när jag koncentrerar mej.

• Lindsey Egot the only one

Måste göra en studie om två här hemma först på min dotter och mig själv innan jag svarar.

• mycketsaft

Hahaha, ja, ser ut som en idiot, stänger den när jag upptäcker det

Svar på tråden Har du munnen öppen när du sätter på mascara ?