Runt 35! Vad fick ni för resultat på era KUB-test?
Bläk, är lite nervös nu. Kl 13 ska jag göra mitt KUB-test. Är 34 år, fyller 35 i december.
Vad har ni andra i min ålder fått för resultat? Vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig...
Bläk, är lite nervös nu. Kl 13 ska jag göra mitt KUB-test. Är 34 år, fyller 35 i december.
Vad har ni andra i min ålder fått för resultat? Vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig...
1/11 på DS, men fvp visade på en alldeles frisk pojke.
Kom ihåg att KUB bara är statistik och inget definitivt besked.
1:11 000 när jag var 35
1:7500 när jag var 37
Jag har inte gjort kub, men jag fyller också 35 i december och kan inte bestämma mig för om jag ska göra det eller inte. Hur har ni andra tänkt?
Oj- vilka skillnader på era resultat! Jag är mest orolig för att man ska hamna precis på gränsen för att gå vidare med tester. 1:11 så är det ju liksom inget snack om saken. Fast fy vad jobbigt att få ett sånt resultat. Vad skönt att er pojke var frisk!
Jag fick 1:20000 och var väldigt överraskad över det. Ut kom en frisk liten gosse.
1:2568. Jag var 38.
Sifforna som visas beror lite på vilket landsting man gjort sitt KUB-test i. När jag gjorde mitt vid 34 års ålder i Stockholm så sa de att man inte kunde få högre än ca 1/3000 medan man i vissa landsting kan få upp mot 20.000.
Jag fick 1/1003 och ut kom en frisk flicka. Jag hade aldrig tanke på att göra FVP för en promilles risk.
Jag fyller 35 i juli, väntar första barn i september.
Gjorde mitt KUB här i Stockholm och fick 1:20 000, så det där med att man inte skulle kunna få högre än 1:3000 verkar inte stämma, måste bero på ultraljudssköterskan.
Blir resultatet 1:20000 så blir ju resultatet det, inget annat.