• villockså

Förlovningsringar?

Sambon och jag har tillsammans pratat om att förlova oss. Vi har kollat runt en del på ringar, men det är svårt när man inte riktigt vet vad man är ute efter :) Finns kanske någon härinne med tips? Antingen internetbutik eller någon butik i Stockholmsområdet :) Ringarna får gärna vara hyfsat billiga :),

• Svar på tråden Förlovningsringar?
  • murranmutt

Vi köpte våra första förlovningsringar i stål och var billiga, tror vi betalade runt tusenlappen för båda. När vi gifta oss så bytte vi ut min till en mindre för 700 kr plus en vigselring från edblad för 399 kr :D
    Vet inte om edblad har ringar för män men annars är det bara att söka på "billiga förlovningsringar" på google. Lycka till :)

• Lajkie

Har ni inget eget guld att lämna in?
    För oss blev det kanonbilligt! Lämnade in ett tjockt guldhalsband och fick tillbaka 120:- istället för att betala nåt :-P
    Två st tjocka guldringar. Samt att jag har farmors vigselring.

• Eleonor01

Jag har en titanring som vigselring m sju stenar i. Titan ringarna är super häftiga å billiga. Ångrar lite att förlovningsringen inte också e i titan men det e lite kul att mixa också. Kolla på titan e mitt tips å grattis :)

• villockså

Vilka bra tips! Tyvärr har vi inget guld som vi vill lämna in, annars hade det varit super! Vi har väl tänkt oss Max 4000 för båda ringarna :) dock svårt att se på nätet hur en ring ser ut på fingret :/ Ekrlsn: superfina ringar!! Och grattis till er :)

• villockså
    Eleonor01 skrev 2012-06-14 12:45:10 följande:
    Jag har en titanring som vigselring m sju stenar i. Titan ringarna är super häftiga å billiga. Ångrar lite att förlovningsringen inte också e i titan men det e lite kul att mixa också. Kolla på titan e mitt tips å grattis :)

Titanringwr är verkligen snygga men jg har en guldring och ett guldarmband som jag bär dygnet runt. Vill därför även ha förlovningsringen i guld :)
  • Eleonor01

Det finns mixringar m titan å guld. Annars finns det ju andra mixringar m guld som är super snygga. Våra förlovningsringar kostade cirka fem tusen å är släta i guld. Lyxxa.se har egen design. Vet ju iofs inte vart ni bor

• villockså
    Eleonor01 skrev 2012-06-14 13:08:44 följande:
    Det finns mixringar m titan å guld. Annars finns det ju andra mixringar m guld som är super snygga. Våra förlovningsringar kostade cirka fem tusen å är släta i guld. Lyxxa.se har egen design. Vet ju iofs inte vart ni bor

Jaha okej :) vi bor i Stockholm så en butik här vore ju det bästa :)
Svar på tråden Förlovningsringar?