• Anonym

Nosade under min kjol..

Hälsade på min granne i veckan, hade en knälång kjol på mig och inga trosor, hennes hund nosade och slickade mig en gång mellan benen.. Jag hann inte ta bort den allt gick så fort. Undrar om hon brukar låta hunden nosa henne mellan benen, är det vanligt?!? Hunden var som inställd på mitt kön, hon reagerade inte på det inträffade.. Själv blev jag väldigt generad.

• Svar på tråden Nosade under min kjol..
  • Anonym

Tror TS har tänkt mer än en gång på det inträffade.... Skrattande

• Erica80
    murranmutt skrev 2012-06-14 14:14:21 följande:
    Är TS en hund? :O
    Är det mitt svar du menar?
    Om hundar hälsar så på varandra så gör dom nog det med alla oavsett rastillhörighet. Skulle dom träffa en apa så skulle det nosas mellan benen där oxå.
    Genom sitt sniffande och ev en slick så får hundar info om den som dom hälsar på
  • murranmutt

Jag har inte varit med om en hund om kommer upp med nosen under kjolen och sen ger en slick. Hundarna jag har träffat har nosat på händerna.

• Anonym
    murranmutt skrev 2012-06-14 14:27:22 följande:
    Jag har inte varit med om en hund om kommer upp med nosen under kjolen och sen ger en slick. Hundarna jag har träffat har nosat på händerna.
    Nej men du kanske inte har gått med kjol utan trosor nära en hund? Självklart är det ett naturligt beteende för hunden....
  • murranmutt

Nej jag brukar inte gå i kjol utan trosor ;)

• Anonym (men suck)
    murranmutt skrev 2012-06-14 14:27:22 följande:
    Klart man kan lära en hund att inte göra så men det är deras naturliga beteende
  • Anonym

Det hände mig på en grannes balkong förra sommaren medans grannen stod vid ytterdörren och pratade med någon jag hörde henne hela tiden och lät hunden få nosa och slicka lite under tiden. Drömmer om att lämnas ensam med hunden flera gånger.....

Svar på tråden Nosade under min kjol..