• bonaqua2012

    Tvättmedel, vilket använder du? Siktar mot 50.000 röster!

    Vi människor tvättar mer än 70.000 ton tvättmedel om året, och det är runt 3,5 miljarder kr varje år!
    Så rätt intressant, vilket märke köper du och är det i pulver eller flytande form?

    Är 2 barn mamma och tvättar ofta för mina barn som är på 4 och 6 år ,så rätt nyfiken på vad vi Svenskar köper för något när vi tvättar till familjen.

    Vi siktar mot det omöjliga, Vi siktar mot 50.000 röster! Dela och hjälp till!
    Enkelt att rösta eller skriva, tar max 20 sekunder från din tid.

    Ha det fint

    Mvh Malin

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tvättmedel, vilket använder du? Siktar mot 50.000 röster!
  • Mercurialis

    Jag använder Via, Grumme, Ariel, Skona och någon gång ibland Änglamark. Använder både pulver och flytande tvättmedel. Vilket märke jag köper beror på vilka erbjudanden som finns, när jag ska fylla på tvättmedelsförrådet.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Altezza

    ICA pulver...och det tvättas ganska ofta när man har tre barn i ålder 6år, 4år och 2 månader Förvånad

  • bonaqua2012
    CeeJay skrev 2012-06-14 16:15:56 följande:
    Via Colour Sensitive (pulver).
    Har du testat fler olika eller varför just denna?
  • bonaqua2012
    Mercurialis skrev 2012-06-14 16:16:46 följande:
    Jag använder Via, Grumme, Ariel, Skona och någon gång ibland Änglamark. Använder både pulver och flytande tvättmedel. Vilket märke jag köper beror på vilka erbjudanden som finns, när jag ska fylla på tvättmedelsförrådet.
    Så med andra ord köper du efter erbjudande i butiken när det skall fyllas på? :)
    Men du köper alltid iallafall någon av dem du nämnde?
  • Lussekatta

    Ariel pulver. Köper alltid storpack(4 kg). Det blir rent och klumpar sig inte i tvättmedelsfacket som VIA gör Skrikandes

  • Heisan

    Ica basic o Formil o vi tvättar massor-har fyra barn.


    När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • bonaqua2012
    Altezza skrev 2012-06-14 16:18:50 följande:
    ICA pulver...och det tvättas ganska ofta när man har tre barn i ålder 6år, 4år och 2 månader Förvånad
    Hur stort är paketet och vad får du ge för det?

    jo det kan jag verkligen tänka mig!
    Speciellt då barnen är på dagis och lärarna inte är så observanta på vad barnen leker i eller med:)
Svar på tråden Tvättmedel, vilket använder du? Siktar mot 50.000 röster!