• KePe

Bara 75 miljoner för en villa i Djursholm

www.magnussonmakleri.se/&gid=OBJ13040_1186477088

Löjligt pris men en chansning då det fattas en innepool och ett rejält garage, men kul om man har båt. Livsfarligt för barn vid vattnet?

Jag kunde ha köpt ett i närheten med brygga för 3,7 men ville inte ha det då :(

• Svar på tråden Bara 75 miljoner för en villa i Djursholm
  • maximum

Eh nähä? Vad vill du ha då?

• Kews

Jag tippar på häst, stall och eventuellt en farstu.

• johandra

Tur att jag inte har 75 mille att slänga ut på det där...Fint läge men mycket att fixa om invändigt...enligt mig

Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • KePe

Vi vill ha allt i ett plan, lång innepool, många sovrum och ett stort garage som är lätt att köra in i.

• johandra
    YokohamaNr2 skrev 2012-06-15 11:38:13 följande:
    Men hur jäkla många spottar kan man ha i ett hus
    haha ja eller hur!
    Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • KePe

Spottar blir inte kul när alla vanliga lampor är förbjudna och Halogen kan bli för varma.

Sist jag såg samma mäklare var ett annat så dyrt att det står osålt än idag efter 5-10 år. Ibland tar dom en rövare.

En av ABBA-killarna har en egen ö med bro från Djursholm.

• Morcheeba

Nätt och fint. Känner att jag har gjort rätt val dock när jag flyttade utomlands, bor i ett större hus men till 1/10 av det där skojpriset.

Vad det gäller vattnet så tror jag nog att om man lägger 75 mille på ett hus så har man nog råd att bygga barnsäkert staket om det önskas... :)  

• Coyote

Ja, naturligtvis är det livsfarligt att bo vid vattnet när man har barn. Man kan i princip säga att ungen dör utan att man ens varit i närheten av vattnet, det räcker med doften.

Eller så håller man koll på barnen, trots alt har folk vuxit upp och överlevt i skärgården jämt.

• KePe
    Morcheeba skrev 2012-06-15 11:54:37 följande:
    Nätt och fint. Känner att jag har gjort rätt val dock när jag flyttade utomlands, bor i ett större hus men till 1/10 av det där skojpriset.

Vad det gäller vattnet så tror jag nog att om man lägger 75 mille på ett hus så har man nog råd att bygga barnsäkert staket om det önskas... :)  
    För 7,5 kan jag köpa stort i 08, var är du?
Svar på tråden Bara 75 miljoner för en villa i Djursholm