Bitzy skrev 2012-06-15 16:32:07 följande:
Amningsinlägg har jag köpt för att ta med, men har inte läckt så värst mycket dagtid ännu. Skönt att det fungerar att blöta pappret vid handfatet, varit orolig om det bara skulle smula sönder.
Skönt att dem verkar kunnig och bra för amningen, vill verkligen kämpa för att den ska fungera.
Fanns bb-väskan/reklamväskan inne och vad fanns i den?
Hehe nä, men du kan räkna med att läcka desto mer sen när mjölken rinner till på riktigt (någon dag efter förlossningen). Då lär du behöva amningskupor. :)
Japp, det fanns två väskor där, minns inte riktigt vad som är i dem.. men det är någon body, strumpor, rabattkuponger, blöjprover, tvättlappar och en massa andra prover. :)
Bitzy skrev 2012-06-15 16:34:48 följande:
Skönt att kunna slappna av lite mer på den punkten då:) Man är ju lite orolig över hur det kommer att gå nu när det är semestertider.
Absolut! Du kan ju till att börja med räkna med att det kan vara fullt på bb. Jag födde en 21 juli förra året och då var där fullt.. för det första tog det ca 6 timmar innan vi fick en plats på bb och för det andra så fick vi dela rum med en annan mamma o hennes bebis + att pappan inte fick plats att stanna kvar.
Förhoppningsvis är det annorlunda för dig, men jag har hört att detta hör till vanligheterna runt sommartider. :/