Skäms, har sex med sambons bror och pappa..
...Vill avsluta detta men kan inte.. det har blivit som en drog för mig, en vana..ja eller vad man nu kan kalla det för. Det hela började för 3 år sedan då jag träffade en kille, vi hade sex men han ville inte bli tillsammans med mig då han va trött på förhållanden, men eftersom han va en gud i sängen så fortsatte vi att att ses för samlag. Ja vi blev mer eller mindre kk. Ca två månader senare via en fest träffade jag hans bror, även han en sex gud(!) Jag visste inte att dom va syskon ( då dom inte är så lika) och det skiljer tre år mellan dom. Vi kan kalla denna brodern för Adam. Adam visade nästan direkt känslor för mig och vi inledde ett förhållande, Fast jag fortfarande träffade min kk.. Även om jag ville så kunde jag inte riktigt släppa min kk...konstigt nog för Adam gav mig allt jag behövde. Jag och Adam flyttade i hop efter en månad, och det va då jag fick reda på att dom två killarna jag knullar är brödrar!!!.. Min kk brydde sig inte att jag va tillsammans med Adam, så länge vi fortsatte ha kontakt så skulle han inte nämna detta för sin bror...det kändes hemskt..men jag fortsatte att träffa min kk vid sidan om. Och gör det fortfarande fast jag och Adam bott tillsammans i nästan 3 år nu!!! som om inte det vore det hämskt nog. Så kom deras pappa på besök för en månad sedan, Han är electiker och skulle fixa våran tvättmaskin som gått sönder. Jag va ensam hemma med pappan men jag visste inte att Adam lämnat dörren olåst så att pappan bara skulle klampa in just den dagen, Jag stog i duschen och brukar gå runt naken här hemma då vi bor avskilt, kommer ut ur duschen och får gå via tvättrummet för att sedan ta trappan upp till vårat sovrum, Ja då står pappan där och gapar när jag kommer gåendes naken...Ett hej är det enda jag får och i chok går jag bara rakt förbi honom..isovrummet kommer det verkliga choken då han gått efter mig och står bakom mig..detaljerna behöver jag nog inte skriva men det slutar med att jag hamnar i säng med honom..och vet inte om det går i gener..men förstår var hans söner fått sina enorma "paket" ifrån....men förstår nu att jag hamnat i en rejäll situation...hur ska jag kunna avsluta detta nu då...för det sista pappan sa innan han åkte härifrån den dagen va att vi skulle ses igen och att han mer än gärna ville ha mig ännu en gång!