uppkörning
Hej det är så här att jag har haft uppkörning i Göteborg Mölndal 2 gånger nu och kuggat första gången jag kuggade förstod jag varför jag va så nervös att jag förstörde för mig själv inspektören fick ingripa och massa andra hemska grejer andra uppkörning gick allt perfekt det ända han kuggade mig på backa in i parkering för att det tog längere tid men till sist kom jag innan för P-rutan och han var ändå inte nöjd allt annat gick bra kan man kugga enbart på det för mig läns det som om han kuggade med meningen för allt annat gick hur bra som helst och Mölndal har ju ett rykte att ge ut körkort på andra gången även om det går sämre på andra uppkörningen vilket det inte gjorde i mitt fall ? hur som helst har bokat en ny uppkörning om 10 dagar i Vänersborg har aldrig varit där innan så har inte en blekaste aning om hur det ser ut osv är det någon som kört upp där som kan berätta var det svårt ? Är dom trevliga där ? kan dom se mellan fingrarna på små fel eller är dom väldigt stränga tacksam för svar vill inte åka upp dit och bli kuggad igen det har jag ingen lust med :( ursäkta om jag inte satt punkt osv