• TuvaLi
    Äldre 21 Jan 14:02
    3778 visningar
    6 svar
    6
    3778

    Någon som har erfarenhet av Carl von Linne kliniken i U-sala?

  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Carl von Linne kliniken i U-sala?
  • Gillis
    Äldre 21 Jan 14:06
    #1

    Vi har varit där på utredning och det är en jättefin klinik. Tyvärr är vi inte nöjda med läkaren som vi träffade. Han verkade inte alls intresserad av att hjälpa oss, och han skickade ett brev till oss att vi inte kunde få barn. Hade gärna velat höra det när man var där så man kunde få reda på vad han grundade detta på, men som sagt så fick vi dommen i ett brev.......... Nu hade han dessutom fel också, eftersom jag födde en liten pojke den 25/10 utan IVF eller annan behandling!

  • TuvaLi
    Äldre 21 Jan 14:10
    #2

    Skulle du ändå rekommendera den kliniken?

  • annaer­ika
    Äldre 21 Jan 14:20
    #3

    Jag har gjort en IVF på den kliniken och är mycket nöjd. Trevlig personal och en bra läkare. Ibland kan man höra att patienter blir missnöjda när de inte får besked som de vill ha och det är ju viktigt att läkaren är bra på att ge sådsn info.

  • Gillis
    Äldre 21 Jan 14:55
    #4

    Jo, jag skulle ändå rekomendera dom. Kan skriva privat till dig.

  • Äldre 22 Jan 10:10
    #5

    vi har gått där på utredning o blivit bra bemötta...har just nu gått över till Ackis då det är billigare men kan tänka mig o fortsätta på Linné om det behövs...

  • Sun 7 Aug 2022 08:04
    #6

    Läkaren som vi träffade var väldigt negativ. Han sade att vi hade tur som ens blev gravida. Jag träffade en annan läkare på en annan klinik i uppsala som sade att vi har fortfarande chans att blir gravida naturligt. Jag har ett barn naturligt.  De är dåliga på carl von linne. Jag hade misslyckade ivf där. Jag läste om de och trodde de var proffs men nix de är precis som alla andra kliniker inget märkvärdigt alls. Om dina ägg är dåliga dvs att du har gått upp i ålder och är 39 då kan inte ens de hjälpa dig. De bad mig ALDRIG ta vitaminer under min ivf behandling. Vilket är jättekonstigt! De fick ut ett värdelös ägg. Jag var så ledsen och besviken på dem.  De bad mig bara ta deras värdelösa sprutor som inte hjälpte alls. Vid äggplock hade jag mest tomma blåsor. De pratade om att de såg flera blåsor men de kunde inte se att de var tomma.  Så oproffsigt. De fick ut ett dåligt ägg. Inte nog med att de är dåliga så har de även höjt sina priser sjukt. Jag läste överallt att kvinnor som försöker bli gravida tar vitaminer, kosttillskott. När du har betalat dina pengar så kommer de bara med dåliga ursäkter. Man känner sig lurad och blåst.  De tänker inte på dig utan pengarna som kommer in. Välj en annan klinik. Sök utoomlands. Ge inte upp! 


    Dåliga carl vin linne
Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Carl von Linne kliniken i U-sala?