• Anonym (Ny på området)

Kvinnor - när onanerar ni?

Jag är ny på området onani. Har liksom aldrig varit intresserad, men nu...Herregud! Önskar att jag börjat tidigare! Jag har ännu inte berättat för maken att jag börjat. Han blir rätt intensiv och hintar hela tiden i så fall! Känner mig inte bekväm att berätta än. När onanerar ni? Vet er man om när ni gör det? Tips på sätt att onanera? Just nu är det mest duschen...där är det svårt att vara hemlig. Tar oftast korta duschar så en lång dusch skulle bli misstänksam. Har ännu inte lyckats komma utan duschen så jag övar på det...Skrattande

• Svar på tråden Kvinnor - när onanerar ni?
  • Anonym

I duschen, i sängen, framför datorn... beror på Använder bara fingrarna, ibland ngn dildo.
    Alltid när jag kommer hem från nattskiftet - somnar fortare då

• Anonym (Ny på området)
    Anonym skrev 2012-06-16 23:05:44 följande:
    Köp en rabbit!!!!
    Asså, jag har en, men den måste vara en dålig en...Inte lika skön som duschen :)
  • Anonym (Miss dildo)

Jag onanerar varje kväll innan jag ska sova, sover bättre efter en eller varför inte två orgasmerFlört
    Jag är särbo så sover mest själv fast min pojkvän vet mkt väl att jag onanerar. Gör jag inte det på ett par dagar får jag huvudvärk och blir extremt lättirriteradObestämd
    Jag har en dildo som jag använder på klitoris funkar perfekt ibland om jag känner för det så har jag en i mig också heheDrömmer
    jag kommer lättast på magen men det märker du själv ju mer du håller på!

Lycka till! Skrattande

• Anonym (E)

Lite när som helst. som någon ovan skrev; framför tvn, i sängen, duschen... Använder en vibrator vilket funkar bäst för mig. Pojkvännen vet att jag gör det men inte hur ofta. Flört Jag gör det så gott som varje dag. Väldigt skönt innan man ska sova.

Han har även en teori om att kvinnor blir stingsliga då de inte "får sig något" på ett tag. Kan ligga något i det med tanke på vad Miss Dildo skriver.

• Ely

seriöst, hur gör alla i duschen ?
    Det går inte !!! 

• Anonym (Ny på området)
    Ely skrev 2012-06-17 01:43:53 följande:
    seriöst, hur gör alla i duschen ?
    Det går inte !!! 
    Jo! Det går jättebra! Strålen mot klitoris och gärna en dildo som komplement....
  • Anonym

Jag har försökt med duschen massor av gånger eftersom det är så många som tipsar om det men jag kan inte få det att fungera. Antingen känns det inte eller så känns det för mycket.

Svar på tråden Kvinnor - när onanerar ni?