• mor 3barn

Skulle vilja varna för ett företag

Hej var in på http://www.babyrockers.se/ för att titta efter en gunghäst.
    Men så maila jag till dem för att få ett kontakt nummer så man kunde ringa o prata med dem.
    Mailen blev bara fler o fler men inga riktiga svar och absolut inget telefon nummer.
    Ber att få chefen nummer i fall det är nån sommar jobbare som håller på driver med mig. 
    Var då in på bolagsverket och sökte och finner då bolaget och ett mobil nummer som jag ringer upp som går till en helt annan person som inte viste ett skvatt.
    .
    = Nått verkar det ju vara som inte stämmer med detta företag.
    Jag höjde min varningsflaga och bad dem stänga ner mitt konto.

Samt så var sista mailet ganska obehagligt.
    Jag skrev i mitt förra email att jag är ägare till företaget - har inget att dölja och det ska kvitta för dig vem som är ägare för företaget,

( La detta inlägg här då jag inte viste var de skulle ligga och vet att målgruppen för gunhästar är den här åldern). 

• Svar på tråden Skulle vilja varna för ett företag
  • Kyh

Jag upplevde de som trevlig när jag mailade de förr.
    Det är ett par som är egenföretagare kom det fram till sistdå jag skrev att det var snabba svar och så. Sedan då har de sitt kontor(eller hem) i malmö om du skulle bo i mlmö så kanskedu kan gå dit haha.

• mor 3barn

kolla på deras mobil nummer får du se står på en tjej i uddevalla tror jag det var som var helt ovetande
    .
    Ganska seriöst va? 

• Tealhawk

Vad tråkigt om de är oseriösa, de där gunghästarna var ju ascoola >_<

• Kyh
    Tealhawk skrev 2012-06-17 12:25:39 följande:
    Vad tråkigt om de är oseriösa, de där gunghästarna var ju ascoola >_<
    finns liknande på coopforum. Eller på vissa iallafall.

Förra ggn de hade erbjudandet på groupon så var det nära julafton och då dröjde det skitlänge innan de levererades och de sa att det var försenad beställning och så. Det dröjde till februari det kom och jag tror att de bara väntade på att fler skulle beställa så de skulle slippa stora fraktkostnader själva. Jag tror inte de har de i lager utan de beställer om någon beställer från de.
  • mor 3barn
    Sista mailet från gunghäst företaget som jag fick efter det att fairshopping lagt ut mitt brev (Hotelser vet jag inte vad han pratar om vet ej hom han menar det för att jag lagt ut det offentligt:

Ja, nu räcker det verkligen, A - tycker detta går i överdrift nu. Att du lägger ner tid på att klaga istället för att spendera tid med din dotter som fyller år förstår jag inte. Jag skrev i mitt förra email att jag är ägare till företaget - har inget att dölja och det ska kvitta för dig vem som är ägare för företaget,
    - HOTELSER är inget jag tycker om och jag kommer gå vidare med detta till Lets Deal om att ni hotar deras kunder!!!

MVH,
    Patrik Nilsson
    Sales Manager info@babyrockers.se
  • Esco
    mor 3barn skrev 2012-06-17 15:45:25 följande:
    Sista mailet från gunghäst företaget som jag fick efter det att fairshopping lagt ut mitt brev (Hotelser vet jag inte vad han pratar om vet ej hom han menar det för att jag lagt ut det offentligt:

Ja, nu räcker det verkligen, A - tycker detta går i överdrift nu. Att du lägger ner tid på att klaga istället för att spendera tid med din dotter som fyller år förstår jag inte. Jag skrev i mitt förra email att jag är ägare till företaget - har inget att dölja och det ska kvitta för dig vem som är ägare för företaget,
    - HOTELSER är inget jag tycker om och jag kommer gå vidare med detta till Lets Deal om att ni hotar deras kunder!!!

MVH,
    Patrik Nilsson
    Sales Manager info@babyrockers.se
    Jag fick svar på hans mail och tycker han verkar trevlig. Frågade om numret och fick det direkt så vet inte riktigt vad du pratar om TS.

Hej Jessica,
    NI kan nå mig på nummer: 072 315 07 27
    Slå gärna en signal under morgondagen.
    Trevlig söndag.
    MVH,
    Patrik Nilsson
    Sales Manager
Svar på tråden Skulle vilja varna för ett företag