• allic76

Någon som inte gått upp i vikt av Cerazette?

Har precis börjat äta Cerazette och nu funderar jag på det här med viktuppgång. Det verkar som väldigt många går upp i vikt av dem, men är det verkligen så?
    Jag är redan överviktig och vill verkligen inte gå upp mer i vikt!
    Inser ju naturligtvis att det beror på vad jag stoppar i mig, men en del säger att de inte äter mer än vanligt och att det är vätska de lägger på sig.

Iallafall, hur upplevde du din användning av Cerazette?
    Dela med dig av dina erfarenheter, både bra och dåliga ;)

Tack på förhand!

Johan född 26 april 2007
  • Svar på tråden Någon som inte gått upp i vikt av Cerazette?
  • Bedhead

Jag tror inte jag har gjort det (har ingen våg). Men jag äter LCHF, så det kanske är därför.
    Vad jag märkte var att jag fick större aptit första månaden, men antingen har det lagt sig eller också har jag vant mig vid den. Det handlar ju fortfarande om vad man väljer att stoppa i sig. 

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Nathaniels mamma

Åt exlutena innan och blev deprimerad, böt till cerazette och mådde mycket bättre, har inte haft mens sen jag började med dem för 1 år sen. men har lagt på mig i vikt.

• KathyR

Jag har ätit Cerazette sedan 3,5 vecka tillbaka. Jag ska ringa min BM på Måndag angående byte till något annat. Jag har gått upp 4 kg och jag äter INTE mer än innan. Tvärtom. Jag äter kost efter viktväktarna och har gjort i många år. Jag tänker inte äta dem mer. Dessutom är jag sur och tvär av dem och otroligt trött.

• allic76

Det är ju det jag tror oxå, det handlar ju i slutändan om vad man stoppar i sig. Men jag är ju fullkomligt livrädd för att gå upp mer i vikt :/

Johan född 26 april 2007
  • Singelmamma

JAg har gått NER 13 kilo sen i mars när jag började med Cerazette så jag är nöjd:D
    Men man får ju akta sig och ha koll på vad man äter.
    Jag var ju också rädd för att gå upp för jag vägde redan alldeles för mycket.
    Har fler kilon att gå ner såklart, men det kommer:D   

• Anonym

Gick upp 10 kg på ett halvår men nu är jag på väg ner igen. Fick ändra om kost och motionsvanor för Även om jag inte ändrade nått när jag började med cerazette så gick jag ju upp. Undrar om jag rasar i vikt den dan jag slutar medctanke på hur jag rör mig nu

• Anonym

Gått upp över 15 kg på ett år pga Cerazette. Inte ändrat något i min kost,för den är redan bra. Och tränat mer än vanligt. Men endå gick jag upp så mycket i vikt.Ska nu sluta och pröva på något annat.

• Anonym (minipillan)

jag går ner i vikt och jag e supernöjd med mina piller Cool

• DexX

jag gick inte upp nått alls! fick "mens" var 3dje månad kanske. jag tyckte dom kändes super för mig iaf!

• IsDimma

La på mig ungefär tio kilo - vätska. Allt försvann ungefär en-två veckor efter att jag slutade!

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • rosakatt

Jag gick upp i vikt av dom. Sen blev jag gravid, fick dock missfall. Så nu äter jag inte dom och tänker inte göra det mer. Gick upp ca 15 kg av de..

• LaceyLoo

Började med Cerazette för 1,5 år sen. Inte gått upp i vikt alls, snarare ner.. Fått mycket jämnare humör. mindre finnar, mår betydligt bättre än innan jag åt dem! Har heller ingen mens :D

• Jenniesmamma

Mådde super bra när jag åt cerazette, och ingen viktuppgång som jag kan skylla på cerazette iallafall.

• Falia

Gick inte upp i vikt av dem, bara bra erfarenheter bl.a. så minskades mina migrän anfall.

Svar på tråden Någon som inte gått upp i vikt av Cerazette?