• Anonym

Någon som kan förklara hur man mailar intyg

Jag har fått en ny lägenhet och och bostadsföretaget vill att jag ska maila mina intyg,de har skrivet en e.mail som jag ska maila alla mina papper(anställingsintyg,konto utrag osv). Jag är helkass när det gäller tekninska grejer. 

Jag har en apparet hemma som kopierar,scanar, och skriver ut papper. Hjälp tack för att imorgon bitti  måste de har alla papper 

• Svar på tråden Någon som kan förklara hur man mailar intyg
  • Anne69

Scanna in dem - läs i instruktionen till din fina apparat hur du ska göra. Och tänk på att döpa alla dokument till något fiffigt, så att det av filnamnet gå att förstå vad det är och vem det avser. Och mejla sen alltihop imorgon.

• Anonym

Skanna in dokumenten och bifoga dem i mailet. Du får ta hjälp av någon.

• Anonym

Jag ska skanna de nu. Ska varje dokument ha ett namn? Jag måste maila de idag. De ska ha det imorgon bitii

• SupersurasunkSara
    Anonym skrev 2012-06-17 14:37:00 följande:
    Jag ska skanna de nu. Ska varje dokument ha ett namn? Jag måste maila de idag. De ska ha det imorgon bitii
    Ja, döp dem till tex min lönespec, mitt cv osv, vad det nu är du scannar in
  • Frontline
    Anonym skrev 2012-06-17 14:37:00 följande:
    Du döper ju varje dokument till vad det är, typ anställningsintyg
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Tack så mycket jag ska skanna de om en stund. Det gäller en lägenhet som vi har blivit erbjuden. De vill att jag faxar eller mailar. Hoppas det går bra och maila. Jag har svårt att åka och leta efter ett ställe där jag faxar alla papper. Hoppas de kollar mailen imon

• ThisIsMe
    Anonym skrev 2012-06-17 15:28:58 följande:
    Tack så mycket jag ska skanna de om en stund. Det gäller en lägenhet som vi har blivit erbjuden. De vill att jag faxar eller mailar. Hoppas det går bra och maila. Jag har svårt att åka och leta efter ett ställe där jag faxar alla papper. Hoppas de kollar mailen imon
    Det går nog bra ska du se! Ring imorgon och berätta att du har mejlat nu så de inte missar det.
  • Anonym

Jag klarar inte av tekniska saker! :(  åkte till en kompis och faxade papprena!. Jag darrar när jag kommer i närheten av apparater :(

Svar på tråden Någon som kan förklara hur man mailar intyg