Idag börjar jag med Dukan dieten! :D
Någon annan som är på??
Här kan vi tipsa och stötta varandra! Kom igen nu! :D
Idag börjar jag då med attackfasen, ska bli intressant att se :D
Någon annan som är på??
Här kan vi tipsa och stötta varandra! Kom igen nu! :D
Idag börjar jag då med attackfasen, ska bli intressant att se :D
Vad e det?
Lycka till! Den är tuff!! :)
Den är skitenkel! Tuff bara den första veckan. TS jag gick ner 20 kg på drygt 4 månader och mår underbart!!!! Köp hans bok! Underlättar!
Har en bekant som har gått ner nästan 30 kg på 9 veckor! Verkar vara en väldans effektiv diet.
Det är dock den
Mest sunda dieten. Man får äta hur mkt man vill och vilken tid på dygnet som helst också. Protein, minimalt med fett och inga kolhydrater under de två första faserna. I tredje fasen börjar man lägga till kolhydrater i kosten med måtta... I fjärde fasen äter man vad man vill förutom att en dag i veckan äta endast protein mat( ägg, keso, yoghurt , magert kött) och nada fett.
Fransk läkare som forskat i vikt problem i över 30 år. Om man håller sig till alla faser går man inte upp i vikt. Är levande bevis på det och många andra. Googla det.
Hon vägde väldigt mycket när hon började alltså inte runt 100 strecket.
Jag är sugen på Dukan... jag har några kg kvar till min matchvikt efter att ha gått ner nästan 40 sedan sedan dagen före mitt andra barn föddes. Jag har läst en del om Dukandieten och den passar bra med min diabetes med, iaf på pappret.