• Aapple

Byta från semper till nan?

Någon som bytt märke på era ersättningar?
    Gått bra? 

• Svar på tråden Byta från semper till nan?
  • Skit i det du

Jodå, det funkade. Men Semper var inget vidare iaf så vi bytte tillbaka till NAN =)

Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Fru Bult

Vi bytte och det gick jättebra. Han mådde mycket bättre i magen av Nan HA än Baby Semp. Vi bytte gradvis över två-tre dagar.

• Aapple

OK ska byta så jävla besviken på semper hantering av reklamation att jag byter!

• Skit i det du
    Aapple skrev 2012-06-18 09:58:25 följande:
    OK ska byta så jävla besviken på semper hantering av reklamation att jag byter!
    Reklamationer?
    Vad har hänt?

Vad gör du om Semper funkar sämre?
  • Aapple

Hittade en äcklig jävla fluga i min ersättning kontaktade semper och fick 50 kr som ersättning.
    Vet inte vad jag gör om det funkar sämre men tänker inte handla mer semper. 

• MIC

Nan var snällare mot vår sons mage så vi körde det istället. Inga problem att byta!

Isak - min solstråle - 080701
  • Skit i det du
    Aapple skrev 2012-06-18 13:36:29 följande:
    Hittade en äcklig jävla fluga i min ersättning kontaktade semper och fick 50 kr som ersättning.
    Vet inte vad jag gör om det funkar sämre men tänker inte handla mer semper. 
    Aha.. Ja men det var ju lite mer än reklamation!

Kontakta dem igen och kräv förklaring eller tipsa aftonbladet vettja!

Skitäckligt ju!
  • Aapple

Fick ingen förklaring: bara en ursäkt och först fick jag ingen ersättning tills jag bad om det men endast på 60 kr. Vem kontaktar man på Aftonbladet? Vill helst vara anonym

• Skit i det du
    Aapple skrev 2012-06-19 23:14:10 följande:
    Fick ingen förklaring: bara en ursäkt och först fick jag ingen ersättning tills jag bad om det men endast på 60 kr. Vem kontaktar man på Aftonbladet? Vill helst vara anonym
    Dom har väl tipsnr tror jag.. kika på deras hemsida.

Riktigt dåligt, de borde ju iaf ge en förklaring till hur det kunnat hända
Svar på tråden Byta från semper till nan?