• beccagranen

Denna klänning på bröllop?

Ska på böllop om ett par veckor och tänkte att jag skulle ha en långklänning, kommer vara höggravid och känner inte för att visa upp mina svullna vader ;)

Tänkte mig kanske denna med en kort jacka eller bolero dyl över. Vad tycker ni, ris eller ros?

http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/klaenningar/6824404/Klaenning/?styleId=28579118

Tipps på andra snygag? Finner mass apå nätet, men de flesta är utsålda eller säljs inte längre , ser den för billig ut?

• Svar på tråden Denna klänning på bröllop?
  • Kattdamen

Den största frågan är, får tuttarna plats i den när du är höggravid?

En kopp te, tack.
  • beccagranen
    Kattdamen skrev 2012-06-18 12:38:42 följande:
    Den största frågan är, får tuttarna plats i den när du är höggravid?
    Haha, jag hoppas det. Får såklart prova den innan, annars blir det väl en snygg klyfta
  • Mariohn

Jag skulle se ut som en utklädd idiot i den. Tyvärr. För annars hade jag haft den. Tror att du blir jättefin och man kan absolut ha den på ett bröllop! 

• Älsko

super fin, absolut att du kan ha den på bröllop och sen ser att komma passa perfekt över magen :) 

• beccagranen
    Lacey skrev 2012-06-18 12:45:35 följande:
    Kolla på asos.com
    Mycket fina mammalångklänningar.

Kikade där, men det fanns inte många långa och de flesta var svarta :/
  • ialia

Jag letar själv efter en långklänning att ha på bröllop och kommer också att vara höggravid då. Ska faktiskt ta och prova den men jag undrar om man kanske framhäver brösten för mycket i den. Om inte så är den jätte bra. Annars kan jag tipsa om asos.com dom har en massa mammakläder

• Lacey

Topshop har oxå mammakläder.

Jag kan tyvärr inte se länken via telefonen, så kan inte uttala mig om den klänning du hittat

• La Lola

Om den funkar till klädkoden så, javisst kan du ha den.
    Jättesnygg!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Denna klänning på bröllop?