HUR kräks man?
Jag väger för mkt (enligt mig) och jag vill gå ner i vikt. Har bara gått ner 4 kilo hittills och det tog hela 2 månader så jag kämpat på och försöker ändå, har 6 kg kvar att gå ner.Jag ahr ätit pyttesmå portioner på senaste tiden och motionerat som en tok, men ändå går jag bara upp o ner o upp ner... Jag hörde innan att det är svårt att gå ner efter man fått barn (mitt andra) och när man är över 20år gammal.
Iaf så vart jag jättesugen på chips o dipp och år massa pizza igår (nästan en hel) Det är nyss jag åt dipp och chips, det var så goooott jag ville bara ha mer o mer o mer, nu har jag ätit mkt sånt, då går man ju inte ner i vikt, så jag bör gå på toan och spy upp det innan allt tas upp av kroppen, JAG VILL INTE VÄGA SÅHÄA MKT! Problemet är bara att jag kan typ inte spy, inget funkar, ngn med ett tips på hur man kan få sig att spy? fingrar i halsen går inte... kan laxermedel funka annars? Bara den här gånhgen alltså, jag fattar juy att det inte är ett bra beteende, men bara denna gång för jag screwed up... Annars kan jag inte äta alls idag igen och jag har ju en bebis att sköta...