• Anonym (KÅT)

vill knulla äldre kvinnor

Hej! Låt oss säga så här till att börja med... Jag är endast 20år gammal med fin kropp.

Hur stor är sannolikheten att jag hittar en kvinna som är minst 38-50år för att ha sex med???
    Jag älskar äldre ! jag kan dessutom slicka deras fitta så att dem får chock av
    orgasmen!! Så fort jag kollar på hur dem rör på sina höffter blir jag så KÅT!!!

Vill observera att jag haft sex med en kvinna som var 43år gammal- men hittar ingen nu :(
    Denna "damen" hade jag sex med i cirka 2timmar utan paus, allt från att slicka henne fitta
    till att stoppa in kuken i henne bakifrån- vilket hon tyckte var skönt!

(Skönaste för min del var i alla fall när hon började med ""Ahhh" och ljudet blev bara högre och högre)
    Jag vill ha en lady! :D

• Svar på tråden vill knulla äldre kvinnor
  • Kalasbraigt

Haha, vilken raggningstråd.... Body contact?

• Anonym

Är också kille som har varit sugen på äldre kvinnor en längre tid. Började intressera mej av milfs redan i 16-17 års åldern, nånting med deras stadiga handtag och fina kurvor som taggar mej som tusan. Så efter år av halvtaskiga, omogna raggningsförsök lyckades jag, en 40-50 åring (hon sa inte sin ålder) lyckades jag fånga efter hon blviit berusad, det var på en krog, och vi sågs inne på stället av en slump efter att ha möts vid en annan pub lite tidigare på kvällen.

Efter att vi haft sex och hon lärt mej ett å annat (21 åring) så skrattade hon snabbt: "HAHA, du är lika gammal som min son". Jag blev illa till mods och gick hem, men med ett leende på läpparna.

Så ni äldre 40 åriga damer, vill ni ha 20 åringar? Ta för er, hur många som helst vill ha en äldre, kvinna som vet vad hon vill.

• Bedhead

Hej alla fina, entusiastiska yngre män!
    Jag kan bara tala för mig själv, och tyvärr, nej. Jag vill inte ha en tjugonånting. Jag har testat. Det är någonting med att ha sett olika barnprogram när man var liten, jag tänder helt enkelt inte på Bolibomba- eller Björnes magasin-generationen. Därmed inte sagt att andra äldre kvinnor inte gör det, så good hunting! 

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Pentra

Så länge alla parter är vuxna och kemin stämmer så är åldern ändå ganska oväsentlig...

/Pentra

• Anonym

Jag ställer upp för 150 000 kr.
    Skicka PM.

• Anonym
    Pentra skrev 2012-06-19 19:31:56 följande:
    Så länge alla parter är vuxna och kemin stämmer så är åldern ändå ganska oväsentlig...

/Pentra
    Haha, nej, det stämmer inte.
  • Anonym (KÅT)

hahaha tack för svaren. Men för 150.000kr kan jag resa raka vägen till Tyskland och fixa 10 MILF:s som lyder mig minst 1vecka ;).

Men seriöst, finns det ingen äldre som tycker det samma om oss yngre???

• Kattdamen
    Anonym skrev 2012-06-19 20:26:35 följande:
    Hur stämmer inte det?
    En kopp te, tack.
  • sexosofi

Önskar bara lycka till. Mer sex mellan åldrarna! Har nämnt det redan och skriver snart ett inlägg om det i min blogg:
    sexosofi.wordpress.com/

• Pentra
    Anonym skrev 2012-06-19 20:26:35 följande:

*suck*

Självklart så är det fullt normalt att känna sund och äkta dragning och/eller kärlek till en annan människa oavsett hans/hennes ålder.

Utav de personer som jag själv har träffat och som gjort mig helt knäsvag och vimmelkantig (i positiv bemärkelse) så har den yngste varit runt 20 år och den äldste drygt 80 år.

Jag är övertygad om att om vi levt i 500 år så hade åldersskillnaden i antalet år, på människor som attraherar oss, varit ännu större. För personkemi och utstrålning är sååå mycket mer än några siffror…

Det finns en väldig attraktionskraft i inre utstrålning, vibbar, IQ, EQ och kemi  etc. Jag vet vad jag själv har upplevt…och jag vet att jag inte är ensam…

Den kraften som får det att fullkomligt ”lysa” runt personen, i en svängning som harmonierar med ens egen, bryter alla åldersbarriärer och går långt bortom ett ev. ärrat och åldrat yttre skal…

Nej, beklär man sig med mentala skygglappar och hakar men upp sig på ålder, som i mångt och mycket bara är en siffra (och dessutom, som vissa, okunnigt skrattar åt det), så riskerar man med största sannolikhet att missa många väsentliga ting och rikedomar i livet…

/Pentra

Svar på tråden vill knulla äldre kvinnor