Min svärmor köpte sexigt nattlinne till mig
Jag har varit gift i 2 år och vi har ett litet barn ihop, min mans föräldrar bor på andra sidan Sverige och därför besöker han dem oftast själv eftersom vi inte har bil och det blir enklast om han reser själv.
Sist han träffade sin familj kom han hem med en present till mig som hans mamma köpt. Det visade sig vara ett rosa, långt och väldigt sexigt nattlinne med slits längs båda benen och ett par stringtrosor som tillhör.
Jag blev helt paff och tänkte att visst är det snyggt och ser dyrt ut, men det tog mig ett helt halvår innan jag kände mig modig nog att sätta på mig det. Jag gillar sexiga nattlinnen, men jag kände mig obekväm med detta eftersom det kom från hans mamma som jag inte ens känner så väl (har träffat henne en gång endast).
Jag är väldigt privat av mig och pratar bara privatsaker och underkläder mm med min man och min mamma. Ibland min storasyster också. Men min svärmor känner jag inte ens! Och att föreställa mig hur hon går runt i en butik och väljer ut ett sexigt nattlinne med stringtrosor till (tillsammans med en av hennes döttrar - en av min mans systrar)... det gör mig bara så obekväm.
Hur skulle ni reagera? Varje gång vi pratar per telefon känner jag mig fortfarande bara obekväm för jag kan inte finna något skäl till att inte känna mig obekväm. Tänker ofta på detta nattlinne och igår var det första gången jag använde det sedan hon köpte det åt mig för över ett halvår sedan. Det var därför jag började tänka på detta nu, att jag fortfarande känner mig obekväm med hur nattlinnet köptes, vem som köpte den och att prata med henne då och då.
Tankar någon?