• SVEACOOL

vill bli spådd=)

nän här som spår??

el vet nån bra =)=)

kul å testa bara 

***Alex 000924***Antou 070608***Badou 100601***
  • Svar på tråden vill bli spådd=)
  • lemarie

jag har testat på lite olika och jag rekomenderar www.sagastarot.se,
    väldigt utförlig och detaljerad. kunde bl.a. se saker om mig, hur jag agerar,
    tänker,känner som jag inte berättat för någon. Sen vad som sas skulle hända
    i framtiden, ja det vet jag ju inte nu, men henne rekomenderar jag starkt!:)

• SVEACOOL

ok kollar upp det tack=)=)=)

***Alex 000924***Antou 070608***Badou 100601***
  • Musen

Finns en i Norrland Gun inger Trignell och hon är den bästa. Allt har slagit in och hon ser kön och när barn kommer och det gör inte saga som ovan nämde... Kanske för att hon vet att hon inte kan spå och det skulle komma fram i såfall...

• 3 barns mamma84

Jag brukar spå men inget jag är så bra på men jag brukar ha rätt ganska oftast .

• Musen

3barns mamma 84... Du spådde rätt kön om mina tvillingar i magen och att båda var vid liv :) så du hade rätt om mig! Nu lånar jag tråden lite men jag undrar om du har någon känsla om när dom kommer? Och om förlossningen kommer gå bra? Har fått BF datum från 4 oktober till 14 oktober och får alltid nytt datum därimellan.. Mina tidigare barn är födda några veckor för tidigt..

• 3 barns mamma84
    Musen skrev 2012-06-23 16:19:02 följande:
    3barns mamma 84... Du spådde rätt kön om mina tvillingar i magen och att båda var vid liv :) så du hade rätt om mig! Nu lånar jag tråden lite men jag undrar om du har någon känsla om när dom kommer? Och om förlossningen kommer gå bra? Har fått BF datum från 4 oktober till 14 oktober och får alltid nytt datum därimellan.. Mina tidigare barn är födda några veckor för tidigt..
    skönt att höra vännen

Du kommer bli igångsatt någon gång mellan 9:e 11:e
    Det kommer gå bra men det kommer vara något med att en av dom kommer att ha liiiite för brottom ut till värden .  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Musen

Tack snälla du! :) med tanke på alla sparkar i magen dygnet runt så verkar någon i magen ha bråttom och försöka sparka sig ut så det kan stämma att ena har lite bråttom. Vad spännande att se :)

• 3 barns mamma84
    Musen skrev 2012-06-23 23:13:18 följande:
    Tack snälla du! :) med tanke på alla sparkar i magen dygnet runt så verkar någon i magen ha bråttom och försöka sparka sig ut så det kan stämma att ena har lite bråttom. Vad spännande att se :)

Du är alltid välkommen att höra av dig till mig 
  • Gabuski

Du kan inte se när min lilla kikar ut? Har fött mina andra innan bf och hoppas såklart att även denna kommer tidigare, men samtidigt är jag lite skraj då min kille jobbar borta under veckorna och inte har tillgång till bil...

• 3 barns mamma84
    Gabuski skrev 2012-06-23 23:57:33 följande:
    Du kan inte se när min lilla kikar ut? Har fött mina andra innan bf och hoppas såklart att även denna kommer tidigare, men samtidigt är jag lite skraj då min kille jobbar borta under veckorna och inte har tillgång till bil...
    Denna dotter kommer att födas på BF+2
    Mannen kommer att vara hemma så kan kommer att ta ledigt precis innan några dagar. 
Svar på tråden vill bli spådd=)