vill bli spådd=)
nän här som spår??
el vet nån bra =)=)
kul å testa bara
nän här som spår??
el vet nån bra =)=)
kul å testa bara
jag har testat på lite olika och jag rekomenderar www.sagastarot.se,
väldigt utförlig och detaljerad. kunde bl.a. se saker om mig, hur jag agerar,
tänker,känner som jag inte berättat för någon. Sen vad som sas skulle hända
i framtiden, ja det vet jag ju inte nu, men henne rekomenderar jag starkt!:)
ok kollar upp det tack=)=)=)
Finns en i Norrland Gun inger Trignell och hon är den bästa. Allt har slagit in och hon ser kön och när barn kommer och det gör inte saga som ovan nämde... Kanske för att hon vet att hon inte kan spå och det skulle komma fram i såfall...
Jag brukar spå men inget jag är så bra på men jag brukar ha rätt ganska oftast .
3barns mamma 84... Du spådde rätt kön om mina tvillingar i magen och att båda var vid liv :) så du hade rätt om mig! Nu lånar jag tråden lite men jag undrar om du har någon känsla om när dom kommer? Och om förlossningen kommer gå bra? Har fått BF datum från 4 oktober till 14 oktober och får alltid nytt datum därimellan.. Mina tidigare barn är födda några veckor för tidigt..
Tack snälla du! :) med tanke på alla sparkar i magen dygnet runt så verkar någon i magen ha bråttom och försöka sparka sig ut så det kan stämma att ena har lite bråttom. Vad spännande att se :)
Du kan inte se när min lilla kikar ut? Har fött mina andra innan bf och hoppas såklart att även denna kommer tidigare, men samtidigt är jag lite skraj då min kille jobbar borta under veckorna och inte har tillgång till bil...