det var en gång...
Väldigt passionerat och undebart, vi hade allt, sex och pengar och allt vad man kan tänka sig som unga, vi gjorde några små tabbar på vägen...
men allt bara dog ut efter ett tag, varit gifta i nästan 4år snart, ihop i 8,
relativt unga fortfarande med 1 barn i åldern snart 3år...
VAD HÄNDE MED OSS???
vi slutade tycka om varandra, vi har slutat att kramas/kyssas eller pussas..
Jag har försökt, köpt gåvor till honom ifrån mig och vårat barn,
men får ingenting tillbaka..
Jag tjatar och gnabbar för att få någon respons tilbaka JA ILSKA???
jag försöker att få igång det på helgen när vi vilat upp oss efter arbeterna
men han avisar mig =(
Han säger det är jag som tar avstånd?`?`
jag smäller i mig choklad och onyttigheter, för det ger mig tillfredställningen jag inte får hemma..
jag är oroad att fortsätter det såhär så går det neråt för vårat äktenskap..
Jag känner mig inte längre aktraktiv och kanske med all rätt, särskilt inte när min egna man
åtrår mig efter jag födde hans barn (med ks) det känns ofta som han älskar vårt barn än mig..
jag har länge funderat på många dagar att ta extra pass på jobbet, bara för att slippa honom,
jag känner mig så nerstämd varje dag nu och jag vill ha den där familje känslan alla andra har
på råga på allt måste ja kämpa ner med vikten, inte upp, han peppar mig inget alls,
jobbar konstiga dagar, pendlar till jobbet så jag tar mesta ansvaret om allting
vilket ja gått med på när vi flyttade...
men varför behandlar man mig som luft på helgerna, jag låter honom drifcka/åka iväg till sina polare, men jag vill ju gärna ha något tillbaka någon gång oxså...
de där spontana kyssarna är som bortblåsta, mitt och ditt gäller igen med pengar/saker osv.. jag är så trött på det... jag är så less på att kämpa ensam.. jag vet inte vad jag ska ta mig till längre... =(
först vart det nästan 5månaders torka, ja tröttnade, tog intiativet igen och tråkiga samma ställning, han klagar själv på det, men jag vågar inte ta för mig mera, då jag inte känner mig atrraktiv, jag vill bygga upp förtroendet igen för honom, vilket ig ska komma naturligt =(
jag vill ha min man tillbaka, jag har sagt till honom ja ska kämpa med vikten
så min pco lindras, så vi kan försöka på syskon
men han vet ju att jag söker tröst i maten, varför behandlar han mig såhär för då?
ALLA HAR VI VÄLL FÖR F.n behov, även om man tillfredställer sig själv, eller har jag fel?=???