• Anonym (Midsommar)

Blir det romantik under midsommar?

Någon mer som laddar för härlig midsommarhelg med romantik & sex? Vi ska till landet och träffa föräldrar och syskon med respektive familjer, ser fram emot det, doften av natur, grillade maten med god dryck, att umgås med familj & vänner man ser för sällan. Och att gå och förföra min fru när tillfälle ges under dagen, smeka henne när ingen ser och viska komplimanger vid en puss i förbifarten. Sen älska när barnen somnat, eller om tillfälle ges under dagen på lämplig plats, eller mindre lämpligFlört… Jag längtar.

• Svar på tråden Blir det romantik under midsommar?
  • Anonym (Nathalie)

Låter mysigt, haha!
    Tänk om min man kunde vara lite mer så, haha :-P

• Anonym

Med tre vilda ungar hemma och midsommarfirande med gäster lär det knappast bli någon romantik direkt , mest däcka i sängen av utmattning.

• Anonym

Varför skulle ett midsommarknull vara så mycket bättre än ett vanligt vardagsknull ?

• Anonym (Midsommar)

Haha, ja däckat utmattad i sängen har man ju gjort några gånger, men nu har våra barn passerat fasen då man måste vaka på dom mest hela tiden så de är rätt självgående nu, och vi behöver inte hålla i allt själva så det blir mer fri tid över än vanligt. Så det finns utrymme att fokusera på romantiken.

Jag gillar vanligt vardagsknull också, väldigt mycket,  men jag har sällan i vardagen ork och tid med mera romantik, det är en extra krydda bara, och tillsammans med miljöombytet så är det nåt extra bara. Så är det för oss i alla fall.

Svar på tråden Blir det romantik under midsommar?