• phiilip88

Lösvagina/Lösfitta

Någon som kan rekommendera en bra lösvagina/lösfitta?

Jag har provat miss-softie från www.sexleksak.biz. Funkade dock väldigt bra men tänkte bara kolla om det finns några mer sexleksaker för män gällande detta 

• Svar på tråden Lösvagina/Lösfitta
  • Súdamerika

Finns en väldigt bra; kvinnor kallas dem. Vet inte om du hört talas om dem innan men de är riktiga klassiker.

• phiilip88

Okejokej, det låter intressant! Får ta en titt på detta vettja. Har du provat miss-softie också?

• Anonym

Jag har funderat på en fleshlight. Någon som har erfarenheter an en sådan?

• Anonym (D)

Jag är också ute efter en lösfitta/docka helst en flexibel som man kan knulla bakifrån

• Anonym (mun på burk)

Jag har provat diverse, inklusive en cyberskin, ofta ju dyrare desto bättre. Jag avstår numera från sådana som är ribbade inuti, bättre med slumpvisa noppror. Den jag har just nu är egentligen en mun på burk, men jag har ingen länk. Har inte provat en riktig fleshlight dock.

Glöm inte glidmedel!

• phiilip88

Det är sant, glidmedel är viktigt. Du får med glidmedel när man köper miss-softie, det som var så bra att man inte var tvungen att tänka på det! 

Prova och sedan skriv vad ni tyckte :)

Men en sådan flash? Vad kostar den? 

• Anonym (Nyfiken tjej)

Får man som nyfiken, ickedömande tjej fråga varför ni köper dessa? För lyxrunk el pga frun/sambon inte vill?

Ja, jag vet att vi tjejer har dildos mm men jag är nyfiken ändå. Förlåt för OT men svara gärna.

• Anonym

Miss-softie=LOVE! 

Köpte min första miss-softie för 5 års sedan, har använt den hela tiden. Riktigt nöjd :) 

• Anonym

Haha, vilken löjlig reklamtråd. Skall aldrig handla från ovan nämnda butik bara för det :)

Svar på tråden Lösvagina/Lösfitta