• Hon den där

Bästa Iphone abonemanget?

Hej!

Jag behöver tips om vilken Iphone abonemanget som är bäst. Jag vill kunna ringa för allt och ha fri surf.

Jag har nu en gammal omodern mobil med Parlino kontantkort och jag är jättenöjd med parlino. Helst skulle jag vilja fortsätta ha parlino konantkort men jag inte råd att köpa Iphone kontant.

Föressten är Iphone den bästa mobilen för tillfället, om man vill kunna ringa, surfa, ta BRA kort, och lyssna på musik. Eller rekomenderar ni nån annan mobil? Jag vill även kunna ha såna roliga appar och ha det där Vibber som jag har hört att man kan ringa och smsa gratis genom.  

Just nu tankar jag min mobil för 299kr/månad och då ringer jag massor och även skickar mycket sms, så jag måste ha ett abonemang som tillåter många långa samtal. Finns det nåt bra som passar mig?

Mvh         

• Svar på tråden Bästa Iphone abonemanget?
  • Hon den där

Ingen som kan svara? Puffar upp tråden lite så den inte försvinner långt bak

• She is Me

Om det är iPhone som är bäst eller inte det tvistar de lärde om;) mitt förslag är att ta dig till butik och prova lite olika smartphones. Tre och halebope och telenor har väl annars bra abonnemang.

• Vinxen

Jag har telenor pott 199:- då betalar jag totalt 399:- för mobilen och abonnemanget men får ringa smsa och mmsa för 199:- fri surf är det oxå och eftersom jag är under 26 år har jag 3000 gratis sms i månaden och ringer gratis till alla med telenor. Det tycker iaf jag är ett bra abonemang :)

• Caneya

Synd att du missade priskriget mellan 3 och Tele2 som var här i våras. Jag har ett Tele2 Maxi Abonnemang, som då kostade 350kr/månad inklusive ny Iphone 4s och fri surf, sms och samtal.

Tele2:s volymabonnemang kanske kan vara något? Där får man dock betala mer om man överskrider vad som ingår, men om man vet på ett ungefär hur mycket man förbrukar så verkar det väldigt prisvärt! Innan jag skaffade Iphone så hade jag ett Tele2 snackis abonnemang, det tyckte jag var väldigt bra! Där ingår dock ingen surf, men det finns ett tele2 snackis surf abonnemang som kanske kan vara något istället.

• sportpappa

Abonnemanget Halebop Rubbet passar nog dig:
    4000 SMS/MMS
    200 samtal
    4 GB surf
    399 kr/mån inkl. telefon. Det negativa är att man är uppbunden i 24 månader.

Svar på tråden Bästa Iphone abonemanget?