• Anonym

    Hur reagerar du om killen tejpar för din mun?

    Hur reagerar du om killen tejpar för din mun för att du inte ska låta så mycket?

    T ex om ni ska ha sex i hans föräldrars sommarstuga, och föräldrarna ligger och sover i ett närliggande rum.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om killen tejpar för din mun?
  • Anonym

    Beror väl på om han frågade först eller gör det på mig helt ovetandes.

  • CygnusX1

    Tips! Föräldrarna bryr sig nog inte om att ni har sex. De hade sex innan ni var födda!

  • Anonym (rädd)

    Inget av alternativen passar för mig. Skulle min kille tejpa för min mun skulle jag antagligen bli skräckslagen. I alla fall om han gjorde det utan att fråga. Och frågade han skulle svaret bli "nej". 

  • Anonym (Julia)

    Skulle garva och fråga vad fan han höll på med! Skulle inte bli nåt fortsatt sexande iaf. 

  • Anonym (panik)

    Får panik. Jag är ofta tät i näsan särskilt i pollentider så jag skulle ha svårt att få luft.

    Utöver det skulle jag bli fly förbannad och undra varför han inte bara bad mig vara tyst, vilket jag kan vara utan tejp.

  • Bedhead

    Det vore rätt cool. Silvertejp.


    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • och
    Bedhead skrev 2012-06-21 19:03:58 följande:
    Det vore rätt cool. Silvertejp.
    Silvertejp är användbart.
    The hard way is the right way.
  • Bedhead
    och skrev 2012-06-21 20:51:44 följande:
    Silvertejp är användbart.

    Vi har bröst!
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Lillusen
    Anonym (rädd) skrev 2012-06-21 16:38:57 följande:
    Inget av alternativen passar för mig. Skulle min kille tejpa för min mun skulle jag antagligen bli skräckslagen. I alla fall om han gjorde det utan att fråga. Och frågade han skulle svaret bli "nej". 

    Håller med
Svar på tråden Hur reagerar du om killen tejpar för din mun?