• Anonym

äckligt !!! willys ludvika

Var på Willys i Ludvika idag och handlade. Plockade tomater, varav en av personalen tog upp en tomat som låg på golvet och lade tillbaka den bland tomaterna!!!!!!!!!! Fy vad äckligt !! sa jag. Vaddå ? sa personalen. Lägger du tillbaka tomaten som legat på golvet ? sa jag. Ja man sköljer ju ändå av dem, fick jag till svar!!!!!!!!!!! FY VAD ÄCKLIGT !!! ALDRIG ALDRIG mer jag köper någonting som inte ligger i en förpackning där!!!

• Svar på tråden äckligt !!! willys ludvika
  • Ejin

du inser väll att det är bra mkt äckligare med alla händer som antagligen har pillat på tomaten innan du tar den...

• Blöjor111111

Eh? Du överdriver.

• MrsC74

Men hallå. Det där lär ju hända 100 ggr på en dag i en matvarubutik.

• Blöjor111111
    Ejin skrev 2012-06-21 18:13:09 följande:
    du inser väll att det är bra mkt äckligare med alla händer som antagligen har pillat på tomaten innan du tar den...
    Dessa händer som plockar tomater kanske har kliat sig i stjärten? Skrattande
  • Granen

Haha så du menar att butiker ska slänga allt som oansvariga kunder slänger på golvet?

• Pastell

Haha....överreagera lite ja.

• Imaan

Sjukaste jag har hört. Så jävliga som en del kunder är så hade man fått slänga hur mycket som helst...

• Husis

Och HUR många av tomaterna har legat på jorden eller är plockade med jordiga händer...

Slänga helt okej mat, finns inte i min världsbild, det är I-landsfjoll! 

• Imaan

Jag kan däremot tycka att det är mindre fräscht om man tappar t.ex. en fralla och lägger tillbaka.. 
    Men det är inte riktigt samma sak som en frukt eller grönsak. 

Svar på tråden äckligt !!! willys ludvika