• Mia1992

Äh, ska vi gå ner de envisa 6 kg nu, eller vad säger ni girls?

Hej på er därute!

Är 171 cm lång och väger 63 kilo. Har ett mål och vill väga 57, och få en tight kropp...Elr försöka bara komma i storlek 36 i jeans..
    Har som många andra Stressigt kontorsjobb+HATAR träna+ÄLSKAR choklad och mat=FAT ASS number one...

Äter hur nyttigt som helst på förmiddan, men sedan kommer den hårda kvällen med CHOKLADKAKOR...och macka... Någon som känner igen sig?

Jag har haft olika perioder där jag tränat jogging (hur tråkigt som helst), träningscykel, samt pilates..Alla tre skittråkiga.. Men däremot gillar jag Powerwalk. Och det bästa är att man kan göra det närsomhelst varsomhelst. Skitgrymmt! Därför tänkte jag blanda Bra kost med Mycket powerwalk. Bra kost är GI dvs fullkornsbröd, nyttiga fetter som avokado, lax, olja, nötter m.m samt fettfattigt kött som fågel, fisk, nötkött. Man äter 5 mål per dag. Försöker hålla på 1300 kcal/dag. En gång i veckan får man fuska.  (Detta låter lite som 5 factory dieten)
    Jag hade tänkt ta powerwalk på minst 30 min 6 dagar i veckan, samt att man kan försöka få in 2 hemmaträningspass där man gör övningar för att tighta till det, tex sit ups, armhävningar elr annat. 

Låter detta vettigt? Vad tror ni? Vad sägs som att göra mig sällskap också tar vi och skriver in på denna tråd typ varje fredag om vi gör några framgångar? Tex ni märker att sötsuget minskats, viktnedgång, ni känner er piggare m.m. Vad sägs som att använda denna tråd för att beklaga oss att vi bara MÅSTE ha choklad (elr annat begär) och peppar varann? 

Ha de gott mina vänner! Och hoppas ni får en bra midsommar =) 

Svar på tråden Äh, ska vi gå ner de envisa 6 kg nu, eller vad säger ni girls?