• lillajenni

uppkörning i flen

Hejsan,

r det någon som har kört upp i flen eller kommer att göra det snart?

Hur var det? hur bokade du ditt körprov? det går inte att hitta några tider på trafikverkets hemsida, inte ens om ett halvt år? kan man fortfarande köra upp där? oj nu vart det många frågor, hoppas nån orkar svara!

MVH

jennifer 

• Svar på tråden uppkörning i flen
  • Kalasbraigt

Jag gjorde det! Det gick kanon, klarade det då :) finns ingen motorväg eller ens rödljus, haha. Blev mer parkering och sånt istället. Fortf lika svårt, men motorväg kan man ju utesluta... Ska du läsa körskola där med? De finns två, Hasses är bäst. Är KANONNÖJD.

• Kalasbraigt

Körskolan bokade min uppkörning. Hade 1 v intensivkurs.

• lillajenni

Hur längesen var det du körde upp då? hur gjorde de då? via trafikverket eller?

• lillajenni

kan inte hitta några tider alls, som om flen inte ens finns? hur länge sen var det du körde upp?

• Kalasbraigt

Men vaddå, vad är det du ens kollar efter? Ska du köra upp privat eller via körskola? 2 år sen i juli var det.

• Kalasbraigt

Har de slutat köra upp i Flen eller? Var prat om det ett tag. Men har för mig att man fortf kan det. Ska du köra upp via skola eller privat?

• lillajenni

jaha ok, jag ska köra upp privat men har kört på en körskola hela tiden. Hittar ingen tid i Flen överhuvudtaget :(

• lillajenni
    Jasmine86 skrev 2012-06-21 22:26:11 följande:
    Jag körde upp där i höstas! Körskolan (Hasses) bokade alla tider :)
    vet du om man fortf. kan köra upp?
  • Jasmine86

Ja det måste man ju kunna! Tror dock att det är fullbokat. Jag fick vänta i över en månad efter avslutad utbildning.
    Men går det inte att välja Flen alls?

• Jasmine86

Vad konstigt!! Men kan du inte köra upp i Eskilstuna då? Det är i stort sett lika lätt!

• Kalasbraigt

Etuna å strängnäs, tips!

• Fabijan

Hej hej är det svårt att göra uppkörning i Finspång om ni har svaret tack 

• lillajenni
    Fabijan skrev 2012-12-18 21:11:25 följande:
    Hej hej är det svårt att göra uppkörning i Finspång om ni har svaret tack 
    Jag kuggade där en gång hahah fel person att fråga då. Men klarade uppkörningen i Norrköping som jag även tyckte var lätt men som sagt jag klarade ju det då...
Svar på tråden uppkörning i flen