• Anonym (nyfiken sthlm)

Ovanliga ställen för onani

Onanera är mysigt och jag tycker det ofta blir ännu mysigare på spännande ställen. Har ni några ovanligare ställen som ni vill berätta om? Gärna hur gamla ni var ungefär och om ni är man eller kvinna.

• Svar på tråden Ovanliga ställen för onani
  • CygnusX1

Jag var ung och ogift, när jag runkade i en tunnelbanevagn, som var tom. Sent på kvällen mellan Östermalms Torg och Bergshamra.

• Anonym

Smekte mi själv till utlösning i en bilkö mitt i Sthlm, klämde på min kuk genom byxorna alltså... Nackdelar, det vart väldigt kladdigt resten av vägen hem.

Ä

• Tessan6

I jobbebilen ;) Hade långkörning o var så otroligt kåt så började smeke mig o tillslut fick jag stanna vid vägkanten o göra de klart.. ;) Bästa orgasmen på länge ;)

• zannah

har hänt många ggr när jag åkte buss en lägre bit (minst en timme), de är väl de konstigaste tror jag. Annars i bilen med exet eller själv , har så klart stannat o inte varit en trafikfara när de blivit för mkt :D

• CygnusX1
    Tessan6 skrev 2012-06-22 10:00:54 följande:
    I jobbebilen ;) Hade långkörning o var så otroligt kåt så började smeke mig o tillslut fick jag stanna vid vägkanten o göra de klart.. ;) Bästa orgasmen på länge ;)
    Visst är det skönt att onanera på lite udda ställen. Runkade en gång på toaletten på Åhlens i Stockholm City;)
  • tyffing

Jag var tvungen att ta en klient till en tysk porrklubb.  Lovade frun att inte ha sex med någon där.  Väl där var det bara för mycket vackra damer dår så jag fick ett sådant stånd att jag knappt kunde gå. Slutade med att jag fhyrde ett rum med  en dam. Hon fick sitta i hörnet fullt påklädd ( päls och stringtrosor) och smutta på en drink medan jag runkade. 

• Anonym (nyfiken sthlm)

Gjorde det på en studieplats i ett bibliotek då jag inte kunde  hålla fingrarna borta och fick igång mig själv så mycket att jag till och med kom.

• Anonym
    tyffing skrev 2012-06-22 10:52:24 följande:
    Jag var tvungen att ta en klient till en tysk porrklubb.  Lovade frun att inte ha sex med någon där.  Väl där var det bara för mycket vackra damer dår så jag fick ett sådant stånd att jag knappt kunde gå. Slutade med att jag fhyrde ett rum med  en dam. Hon fick sitta i hörnet fullt påklädd ( päls och stringtrosor) och smutta på en drink medan jag runkade. 
    Vad sade horan om det?
  • tyffing

Jag förklarade för henne att jag är från Sverige och är det olagligt att köpa sex. Att köpa en drink var fortfarande dock lagligt till en kvinna.  Hon såg mig som allmänt udda. Försökte dock erbjuda mig olika tjänster som var på gränsen till sex. Typ massera mig,  visa runt mig på olika klubbar och även umgås(?) med min frun. 

• CygnusX1
    tyffing skrev 2012-06-22 11:07:35 följande:
    Jag förklarade för henne att jag är från Sverige och är det olagligt att köpa sex. Att köpa en drink var fortfarande dock lagligt till en kvinna.  Hon såg mig som allmänt udda. Försökte dock erbjuda mig olika tjänster som var på gränsen till sex. Typ massera mig,  visa runt mig på olika klubbar och även umgås(?) med min frun. 
    Det är inte olagligt i Tyskland. Kör du på höger sida när du är i England?
Svar på tråden Ovanliga ställen för onani