• mmikaela

Tips på snygga större axelremsväskor

Ja.. nu är det så att jag har förhandlat fram med min käre sambo en utekväll mot en ny väska.
    Sitter här och kollar runt för fullt nu men lyckas inte hitta någon som tilltalar mig.
    Ska börja plugga till hösten och nu vill ja hitta en fin väska som rymmer block, böcker och allt det där!

Gillar oilily, pipstudio, cath kidston etc liknande väskor. Men de är lite för dyra just nu.

Så någon som har tips på liknande väskor eller helt andra till ett hyfsat normalt pris?
    Överraska mig tack! :)

• Svar på tråden Tips på snygga större axelremsväskor
  • Pirum

Sådana där cambridge sachtels kanske? Finns ju i alla möjliga färger. 

Annars rear la redoute en del skinnväskor.

Beror liksom på vad du har för maxgräns.  

• mmikaela

Det behöver ju inte vara några märkes saker, så tänkte max 600.
    Men det är verkligen inte billigt när jag nu kollat runt lite. Köper verkligen aldrig nya väskor så har noll koll.

Dock har jag spanat in mig på denna http://heppo.se/accessoarer/kids-small-bag-105971-0029

Får nog bli den,  men ska sova på saken och se om jag fortfarande tycker om den imorgon!

• Felidae
    mmikaela skrev 2012-06-23 00:23:55 följande:
    Det behöver ju inte vara några märkes saker, så tänkte max 600.
    Men det är verkligen inte billigt när jag nu kollat runt lite. Köper verkligen aldrig nya väskor så har noll koll.

Dock har jag spanat in mig på denna heppo.se/accessoarer/kids-small-bag-105971-00...
    Får nog bli den,  men ska sova på saken och se om jag fortfarande tycker om den imorgon!

Hmm... är inte det där en liten barnväska? Med tanke på att du enligt rubriken söker en större axelremsväska, så ska du nog leta efter fler alternativ. Jag tycker att Oilily har snygga väskor, den här t ex:

http://www.zalando.se/oilily-axelremsvaeskor-ljusrosa-oi151a011-402.html
  • mmikaela

Jag undrade också när det stod kids small bag men måtten på 40 bred 31 hög och 10 djup känns rätt ok ändå.
    Den var i min prisklass så tar och beställer den. Var fri frakt och retur så man kan alltid byta om den skulle kännas för förliten! :)

Gillar också oilily's men de får nog bli en sån en annan gång när jag har lite mer pengar.
    Tack iallafall! :)

Svar på tråden Tips på snygga större axelremsväskor