• Anonym (me)

Tips på hur man bröstknullar??=)

behöver hjälp!

Är så att jag har precis opererat mina bröst, förstorat dom.
    Nu är dom stora och perfekta för ett bröstknull,
    men jag känner mig så jäkla löjlig när jag försöker,

Hur gör man?
    Jag har testat när jag sugit typ börjat ta min mans kuk mellan brösten.
    han tycker det är jätte porrigt men jag känner mig så löjlig,
    vart ska man kolla, vad ska man göra,
    kollar jag på kuken ser man ju säkert inte klok ut.

Vill så gärna göra detta för min man , älskar att se hans kåta blick.
    Men blir så nervös när jag gör det.

Hur gör ni tjejer?=) 

• Svar på tråden Tips på hur man bröstknullar??=)
  • Anonym (me)
    gravid skrev 2012-06-23 23:17:15 följande:
    Kolla på brudarna i en porrfilm hur dem gör...:)
    nej tack, blir bara äcklad av sådant.. och dom ser ju bara så falska ut..
  • och

Är någon kåt i kväll?

Du får säkert en väldigt ingående beskrivning av detta snart, TS.

The hard way is the right way.
  • Anonym (me)
    och skrev 2012-06-23 23:28:35 följande:
    Är någon kåt i kväll?

haha man får ju hoppas, tänkte dock testa ikväll...

eftersom mina bröst var så små innan så har jag aldrig testat lr ens tänkt tanken,
    men nu när dom äntligen är här:P så vill jag så gärna men tycker det även är lite pinsamt. 
  • J   a   d   e   d
    och skrev 2012-06-23 23:28:35 följande:
    Är någon kåt i kväll?

Älskar så din pålitlighet!

TS här kommer det- du ska se din man djupt i ögonen med dimmig kåt blick medan du suger. Sedan ska han, om han är en riktig man, slita upp dig från knä och slänga ned dig på sängen där han bestiger dig och tar dina bröst i besittning. Det enda du ska göra är att trycka ihop de så att det blir varmt och ombonat för kuken medan han juckar på och du ska se tacksam och überkåt ut för detta är det skönaste du nånsin varit med, ja skönare än att allt annat!
    När det sedan skvätter ska du se överraskad och oskyldig ut, och givetvis gapa om det råkar flyga lite över ditt ansikte. Blunda inte.   
    Jeddan
  • Anonym (me)
    J a d e d skrev 2012-06-23 23:32:37 följande:

TS här kommer det- du ska se din man djupt i ögonen med dimmig kåt blick medan du suger. Sedan ska han, om han är en riktig man, slita upp dig från knä och slänga ned dig på sängen där han bestiger dig och tar dina bröst i besittning. Det enda du ska göra är att trycka ihop de så att det blir varmt och ombonat för kuken medan han juckar på och du ska se tacksam och überkåt ut för detta är det skönaste du nånsin varit med, ja skönare än att allt annat!
    När det sedan skvätter ska du se överraskad och oskyldig ut, och givetvis gapa om det råkar flyga lite över ditt ansikte. Blunda inte.   
    lät riktigt nice de där:P

jag trodde jag skulle vara överst, och det har jag problem med, min man som gärna vill jag ska vara de, men ingen aning om hur då, kanske du har bra svar på:P 
  • och
    J a d e d skrev 2012-06-23 23:32:37 följande:

Tänkte väl det.

TS, det är nu du ska säga att du är lite osäker på exakt hur man trycker ihop tuttarna, och du ska därför be att Jaded visar detta för dig i cam.

Hon kommer ställa upp, och plockar gärna fram sin dildo för att det ska bli en så naturtrogen show som möjligt. Solig   
    The hard way is the right way.
  • J   a   d   e   d
    Anonym (me) skrev 2012-06-23 23:35:32 följande:
    jag trodde jag skulle vara överst, och det har jag problem med, min man som gärna vill jag ska vara de, men ingen aning om hur då, kanske du har bra svar på:P 
    "Och" tar den här frågan då min expertis är begränsad i denna viktiga fråga.
    Jeddan
  • J   a   d   e   d
    och skrev 2012-06-23 23:36:22 följande:
    Tänkte väl det.

TS, det är nu du ska säga att du är lite osäker på exakt hur man trycker ihop tuttarna, och du ska därför be att Jaded visar detta för dig i cam.

Hon kommer ställa upp, och plockar gärna fram sin dildo för att det ska bli en så naturtrogen show som möjligtSolig   

Du lovade att du raderade den där filmen. Aaaaaah.
    Jeddan
  • Anonym (me)
    och skrev 2012-06-23 23:36:22 följande:
    Tänkte väl det.

Hon kommer ställa upp, och plockar gärna fram sin dildo för att det ska bli en så naturtrogen show som möjligt. Solig   
    haha nej tack... 
Svar på tråden Tips på hur man bröstknullar??=)