• FloPow

Skoförvaring i garderob

Jag har fått total idétorka gällande hur jag ska organisera skorna. Jag har en garderob i hallen där jag vill ha någon form av hylla där jag kan ställa mina skor. Just nu står dom på golvet i garderoben men det ser inte heller särskilt snyggt ut. Jag tittade på en förvaringshylla som heter skubb på IKEA som man enkelt hänger upp. Finns det någon annan form av förvaring till skor, som är enkelt? Hur har ni gjort?

Tacksam för svar 

• Svar på tråden Skoförvaring i garderob
  • FloPow
    Apelsiner skrev 2012-06-23 23:11:59 följande:
    Jag har IKEAs lådor, är också från Skubb. Staplar bara dem på varandra :)

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30193375/
    Funderade lite på det, kan tänka mig att det blir organiserat och bra. Går det ner ett par skor i varje låda?
  • FloPow
    FruOlsson1 skrev 2012-06-23 23:17:20 följande:
    Men om man har sjukt många skor... ;D
    Många och  många.. Har inte flera 100 men har väl kanske 10 par som jag inte vill ha ståendes framme. Och att det står i garderoben helt organiserat ser bara fult ut.. Haha.. Dagens ilandsproblem :D
  • Apelsiner
    FloPow skrev 2012-06-23 23:17:53 följande:
    Funderade lite på det, kan tänka mig att det blir organiserat och bra. Går det ner ett par skor i varje låda?
    Jag får plats med  två-tre par, men bero på vad för skor det är då :)
  • Jojjanna

Jag har trådkorgarna med ställ från IKEA. Där får det plats en hel del skor men ska man ha klackskor däri så krävs det att man lägger i ett "golv", annars förstörs klackarna när man drar ur lådan under.

• Petra 334

Ikea har garderobsinredning med en utdragbar "hylla" eller vad man ska kalla det för med skoblock där du smidigt hänger upp skorna och så behåller de formen med.

• Petra 334

Komplement heter den och hör till pax serien. Vet inte om den fungerar till andra garderober med men är supersmidig iaf.

• Saira

Tycker SKUBB verkar bra, men funkar bara till lågskor ju. Hur gör man med höga skaft som t ex kängor, stövlar, pjäxor.

Svar på tråden Skoförvaring i garderob