• Anonym

Han tog mig på brösten.

Hej! Jag har en underbar pojkvän. Vi gör allt tillsammans. Jag har jätte bra kontakt med hans föräldrar och han med mina. Denna helgen sov jag hos min pojkvän på morgongen skulle han på ett snabbt ärende till en kompis. När jag sover med han så sover jag halvnaken. 

Efter 10 min när han hade gått kysst mig så kommer hans pappa in på hans rum och börjar röra mig på brösten. Jag säger ''vafan gör du!?'' han börjar skratta och säger ''Du är så himla vacker, man måste ju testa'' sen gick han.

Jag satte mig upp i sängen och grät smått. Då kom min pojkvän in och frågade var det vad jag sa då ''inget jag måste nog gå nu''

Jag sitter nu hemma... Ska jag berätta för min pojkvän? Han kommer bli helt förstörd... 

• Svar på tråden Han tog mig på brösten.
  • Anonym

Jag tror att du måste berätta det, hur ska du annars kunna fortsätta med din pojkvän?
    Han har rätt att veta och det finns faktiskt en chans att det inte är första gången han beter sig så mot sonens flickvänner/vänner, nej berätta vad som har hänt tycker jag.

• Anonym

Klart du måste berätta det.
    Håll dig långt borta från pappan i fortsättningen. Han är ju uppenbarligen störd.

• Anonym

Men usch, är han inte riktigt klok?? Klart du måste berätta, för både din kille och hans mamma (om föräldrarna lever ihop) Ett sånt här infall får inte en vanlig normal man, så du är precis som den ovan skrev säkert inte den första som blivit utsatt heller...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 15:07:28 följande:
    Jag tror att du måste berätta det, hur ska du annars kunna fortsätta med din pojkvän?
    Han har rätt att veta och det finns faktiskt en chans att det inte är första gången han beter sig så mot sonens flickvänner/vänner, nej berätta vad som har hänt tycker jag.
    Jag kommer aldrig mera våga sova hos han. Brukar prata med hans mamma ibland när jag kommer hem till han innan pojkvännen. Borde jag kanske berätta för henne också då eller? 

Min pojkvän ringde nyss och ville att jag skulle komma hem till han, jag sa ''jag tror inte det, mår inte bra har mensvärk'' Ska jag åka ändå för jag har inte mensvärk! 
  • Anonym

berätta!

sen får han skälla ut sin pappa eller vad han gör. Antar hans mamma är rätt intresserad av vad hennes man gör också...

• April barn

Urs klart du måste berätta så det kan få ett slut! Be honom komma hem till dig för att du behöver prata också berättar du vad som fick dig så upprörd imorse.

• Anonym
    April barn skrev 2012-06-24 15:17:50 följande:
    Urs klart du måste berätta så det kan få ett slut! Be honom komma hem till dig för att du behöver prata också berättar du vad som fick dig så upprörd imorse.
    Han kommer om 15 min så ska vi snacka lite! Tack för svaren! <3 berättar hur det går.
  • mammatillnils

Usch!! Klart du måste berätta!! Be din pojkvän komma hem till dig och så berättar du för honom.

• Papito

Jag tycker att du ska berätta men du måste nog vara beredd på att det kan bli att han inte tror på dig, det är ändå hans pappa. Kan komma mycket förnekelse i det. Det är inte säkert alltså..men bara så att du vet om att det kan bli så. Är du helt  oförberedd kan det bli en chock annars.

Men ska du vara tillsammans med killen måste du nog berätta, blir ohållbart i längden och han kommer att undra och ifrågasätta varför du aldrig vill vara där etc.
    Egentligen bör mamman också veta men det måste du avgöra själv...oavsett kan situationen bli ohållbar i längden. Korkade, gubbsjuka farsa!

• Anonym

*LOL*

Kunde inte låta bli att brista ut i skratt, vilken kommentar gubben slängde ifrån sig, "man måste ju testa"

Svar på tråden Han tog mig på brösten.