• Anonym (luktar!!)

Återkommande slidkatarr... (äckligt)

Har under flera års tid (ca 4-5) haft en återkommande slidkatarr och börjar nu tro att medecinen inte hjälper mer... Det luktar så äckligt och mitt o sambons sexliv kan ligga på is under flera veckor pga detta... jag känner mej såååå ofräsch!
    E det nån där ute som har liknand problem eller nån som bara vet vad jag ska göra!?? Orkar inte gå till gyn igen o få höra "nämen e du tillbaka igen"

Hjälp!!??

• Svar på tråden Återkommande slidkatarr... (äckligt)
  • Anonym (luktar!!)

puffar

• Anonym (luktar!!)

Puffar
    ingen?

• Anonym

Jag har oxå haft det..men jag fick en behandling på 3dagar...det var iform av någon vax/salva aktig "mojjäng" eller som jag valt att kalla det..."mus-raket" som man skulle stoppa upp typ....
    Men efter dessa 3dagar så var det borta..fick tillbaka det igen efter ett par månader och gjorde samma behandling igen och då försvann det...ibland kan det väl bero på PH-värdet???prova med att byta mens-skydd (tex apotekets "Ellen" tamponger )

• reserverad

Hur vet man om man har slidkatarr? Finns det receptfria medel isana fall?

• Anonym (luktar!!)

När man har slildkatarr luktar det och man har rikliga flytningar det kan också kännas obehagligt där nere....inte att det svider utan mer som om man har "skavsår".

Svar på tråden Återkommande slidkatarr... (äckligt)