• lillpurra

tips på var man kan hitta dagmatte till hund!!!!!

Behöver hitta en dagmatte tre dagar i veckan till min lilla vovve, nån som har några tips på vart man kan leta? Jag har lagt ut annons på vovve.se en bara två som nappat och dom har båda dragit sig ur i sista sekunden...
    tackar för tips...

• Svar på tråden tips på var man kan hitta dagmatte till hund!!!!!
  • smaragden

Är det en liten hund så sätt upp lappar på ett pensionärshem/äldreboende.
    Eller på närliggande affär.Fråga även alla hundägare du känner.
    Har själv det åroblemet just nu.Fan det är för dyrt med hunddagis.
    Lycka till..

• Mirris

Har du inga bra grannar där du bor?
    Nån annan med hund som du kanske träffar när ni själva är ute??

Jag har träffat mina hundvakter så. Vi var ofta ute och gick tillsammans och sen blev det så att vi hjälptes åt med vovvarna när det var nåt.

Nu har jag ny vovve men samma hundvakt som lovat o hjälpa mig om nätterna när jag jobbar.

Hon får 25:- per natt (lite.. ?.. nje.. hon vill inte ha nåt alls, men jag vill betala för mig). Det blir trots allt lite pengar på en månad, och enda promenaden blir på kvällen när hon går ut med sin egen vovve!

Sätt upp en lapp i affären, eller i tidningen.. det brukar ju alltid finnas nån som gärna vill men inte kan ha en egen hund, men som gärna lånar nån annans ibland.

• Supermummy

Kolla anslagstavlan på din brukshundsklubb.

• lillpurra

jag bor i göteborg, hisingsbacka..är det någon som har lust att ställa upp, tre dagar i veckan så hör gärna av er. Jag har en liten cavalier på 7 månader, rumsren.
    mvh tessan och tajson

Svar på tråden tips på var man kan hitta dagmatte till hund!!!!!