• Anonym (orolig)

Snart v.8 och känner mig inte gravid..

Jag tycker mig inte ha haft några direkta symptom alls hittills och det oroar mig.

inte ömma bröst, inget illamående.

Trött kanske. Känslig? Mja, som vanligt kanske. Liiite molnande värk någon gång då och då.
    Utöver detta, som vanligt.

Testade i fredags, start streck på CB på direkten.
    Innan det, sex positiva test.

Livrädd för ofrostig graviditet eller liknande.  Jävla oro.. Är detta lika normalt som att ha ALLA jäkla symptom som nu alla verkar ha?

• Svar på tråden Snart v.8 och känner mig inte gravid..
  • Caroliinnn

Jag märkte av i vecka 6 pga blodådror i brösten, sen kom det mer och mer. Det kommer! Du tänker på det för mycket och då märker du inte av symptomerna :)

• Anonym (orolig)

Väntar ju på att det ska komma mer, eller någonting alls. I morgon går jag in i vecka åtta och tycker det borde vara dags nu

• Kiiwii

Jag är i v 14 och jag har gjort tidigt UL och sett en levande bebis och jag har inte mått illa, inte haft ont i brösten, eller några andra typiska symtom! Du kan vara helt lugn, långt ifrån alla känner av symtom sådär tydligt som vissa andra!

Nu har jag sedan några veckor blivit alltmer kissnödig, dag som natt, och jag har varit förlamande trött en period som nu börjar släppa något! Förstoppad är en annan grej som kom senare. Så du kommer säkert börja känna mer, eller så slipper du. 

Det är givetvis svårt, men försök inte oroa dig :)

• Anonym (orolig)

Ni lugnar mig, tack snälla{#emotions_dlg.flower}

• NiklaasKaroliine

Jag är i v 13 nu, väntar mitt andra barn. Har varit förbannat orolig då jag inte känt mig gravid alls denna gången, men man behöver faktiskt inte må dåligt alls, vissa mår prima från dag ett :)

• Anonym

Jag vet inte om det är vanligt eller inte att inte ha några symptom alls, men jag hade på samma sätt och för mig slutade det tyvärr i missfall i v.8. Barnet hade dött redan i v.6 egentligen. Jag var också orolig hela tiden pga att jag inte kände något. Nästa gång kommer jag nog be om ett tidigt ultraljud, för det är så jobbigt att gå runt och oroa sig.

Grattis till pluset och vi håller tummarna för att du får känna av lite illamående eller nått snart.

• Anonym

Äh, helt normalt att inte ha massa symtom. Hade inga heller i början.

• zolstrålen

Jag är i vecka 26 och känner mig fortfarnde inte gravid. Inte känt ett dugg under graviditeten hittils... Jag ser inte ens gravid ut än! :P

• Sötnöten

Det första symtomet på mig var att jag blev rund om magen! Alltså ganska långt in i grav! Va lugn å glad över att inte ha krämpor (som de flesta symtom faktiskt e!)

Lycka till!

• April barn

Var glad!!! Jag har haft graviditeter som jag kräkts dagligen som slutat i MA, och med sonen hade jag inte ett endaste litet symptom. Symptom är inget tecken på att fostret mår bra. Så NJUT !

• Lillave

Kan du inte få ett tidigt VUL?

Jag har ingen bra erfarenhet av att inte känna symtom tyvärr. Mina försvann och 3 gånger på raken har jag fått missfall.

Hoppas att allt går bra för dig. Det finns ju dom som inte känner ngt alls i 40 veckor.

• Vallmohjärta

Detta är min andra graviditet och jag har knappt haft ett enda symptom, är snart i v 31. Aldrig mått illa, ingen halsbränna, inget sug efter något, ingen smärta någonstans. Och barnet far runt som en torktumlare varje dag. Förra sommaren var jag gravid, det slutade med ett MA. Då hade jag tydliga symptom och kräktes, långt efter att graviditeten stannat upp (utan min vetskap). Så oroa dig inte! Men försök få ett tidigt rul för att kunna slappna av. Lycka till med allt!

• Anonym (Emma)

En gammal tråd men hur gick det ts? Jag är i samma sits som dig och orolig. Får tyvärr inget ultraljud så jag lever i limbo just nu. I min förra graviditet mådde jag jätteilla så jag är så orolig nu.

Svar på tråden Snart v.8 och känner mig inte gravid..