• Januariknodd

Legopriser Legoland?

Någon som vet priser på lego på Legoland jämfört med vanlig butik?

• Svar på tråden Legopriser Legoland?
  • Indiansommar

Precis hemkommen från Legoland, och tyvärr så har jag inte någon jättekoll på Legopriserna här hemma (var där med syskonbarnen) men jag tror att det var ungefär som här. BR i Fredrikshamn hade samma priser som på Legoland i alla fall! Däremot så fanns det ett enormt utbud, det ska vara den största Legobutiken som finns.

• PearlA

Har också för mig att det var ungefär samma pris. Även samma sortiment som här hemma ang.legot, sen hade de ju andra roliga "lego-grejer"  (handdukar, matlådor, kläder, pennor etc). Var där förra året.SUPERKUL! 

• MymlanMy

Jag var där för två år sedan och upplevde det MYCKET dyrare än hemma.

• 3 barns mamma84

var i legoland 2010 och 2011 och ja DYRT är det !!
    Men 2011 fick vi tag på rabatter så det var lite billigare + att vi bor i danmark så vi har ca 1 timme till legoland  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Anne69

Vi var där 2011 och jag tyckte att Lego-priserna var riktigt bra, lite billigare än hemma. Men framför allt var det kul för man hittade lite annat Lego än det som fanns hemma i de vanliga butikshyllorna. Jag lyckades tom köpa något till en Legofantast som denna inte kände till! Till en helt OK penning också. Men Lego är aldrig "billigt", tyvärr.

• Indianica

Jag jämförde inte priserna rakt av, men upplevde det inte som billigt eller billigare än hemma. Framför allt så räknade vi inte om valutan, så det blev t.om dyrare än förväntat Men dte finns mer att välja på och månmga paket som kostar många hundra kronor...kan bli dyrt med andra ord!

• JWM

i stort samma priser som hemma men många specialsaker som ej finns att köpa annars!

helt klart värt att handla där tyckte vi!

Svar på tråden Legopriser Legoland?