V 32 mensvärk??
Hej är i vecka 32 har senast veckan haft så gott som mensvärk hela tiden. När jag rör mig som nu har jag dammsugit då ökar mensvärken. ÄR det normalt??
Hej är i vecka 32 har senast veckan haft så gott som mensvärk hela tiden. När jag rör mig som nu har jag dammsugit då ökar mensvärken. ÄR det normalt??
Puff :)
Ja då. Helt normalt. Jag har haft värk sen v. 20 i stort sätt (andra barnet) och med första barnet kom det runt v. 30.
Förvärkar
Så länge det inte gör gräsligt ont och att det går över efter en stunds vila eller alvedon så är det helt normalt
Anstränger man sig så blir det oftast mer intensivt, men som sagt så länge det lägger sig sen efteråt så är det lugnt. Annars om du är orolig eller om det blir ännu värre så får du ju ringa förlossningen eller din BM (om det inte är akut).
Ok tack för ditt svar. Ska till min bm i morgon kan då prata med henne.
Har samma problem och är i samma vecka som du.... Mitt sitter i ryggen samt i magen från och till.. MEn hjälper med en stunds vila =)
Antagligen är det förvärkar du har..jag fick precis som du mensvärks-ont i magen ganska ofta from v 32. Vilar man och tar värktabletter ska det försvinna.