• Anonym (Boobs)

Finansera nya bröst!

Hur fan ska man ha råd att rekonstruera sina bröst som är i stort sett obefintliga efter 2 barn. Hade c-kupa innan o nu kan jag knappt ha A! Mår så jävla dåligt av att inte ha några bröst kvar att det går ut över sexlivet! Men vet inte hur jag någonsin ska haråd att göra ngt åt dem :/ Får väl sälja sex eller ngt...

• Svar på tråden Finansera nya bröst!
  • Anonym

Spara? Nya bröst är ju ändå bra mycket billigare än en ny bil, kontantinsats på en lägenhet, en rundtur i Sydafrika med hela familjen eller andra saker som folk lyckas spara till...

• Anonym (Boobs)
    Anonym skrev 2012-06-26 10:53:45 följande:
    Spara? Nya bröst är ju ändå bra mycket billigare än en ny bil, kontantinsats på en lägenhet, en rundtur i Sydafrika med hela familjen eller andra saker som folk lyckas spara till...

Nu har inte alla råd att spara till sådana saker heller :/ inte vi iaf! Så är ganska långt ner på listan att spara till ett par bröst tyvärr :/ men de små slantar jag lyckas få över varje månad sparas redan...
  • Anonym

Om du kan med att sälja sex med dina "små" bröst så borde väl sex med någon du älskar inte vara något bekymmer... Annars är väl spara ett alternativ och funkar inte det så kanke inte fejkbröst är menade till dig. Tycker ju lite synd om dina barn om du hellre lägger pengar (som du inte har) på bröst istället för på familjen.

• Anonym

Varför skaffa många barn när man har dålig ekonomi?

• Anonym (Boobs)
    Anonym skrev 2012-06-26 11:00:45 följande:

När vi skaffade barnen hade vi bättre ekonomi än de flesta! Men saker o ting förändras! O mina barn har allt de behöver, de kommer i första hand! Därför jag inte har möjlighet att spara! Att sälja sex innebär inte att jag måste vara naken, kan lika gärna suga av ngn...
  • mammatillsmåtroll

Det är så onödigt att säga/skriva varför skaffa barn med dålig ekonomi när man inte känner till dom man pratar med. Jag och min sambo skaffa själva barn när allt va på topp inget kunde va bättre. Efter det har det hänt ett par tragiska saker som gjort att vi har det väldigt tufft. Inget skulle såra mig mer än att få en sån snyting när man håller på att kämpa redan och inte räknat med en sån situation

• Anonym (abc)

OMG, lär dig leva med dem! Tänk om du sparar ihop de där pengarna, gör en peration, får asmycket komplikationer, fula ärr, bröstvårtor utan känsel... men en snygg siluett med tröjan på. Det kan omöjligen vara värt det! Trettio papp minst och en massa förlorade semesterdagar när du är hemma och läker. Vore det inte roligare att tillbringa den tiden på en badstrand eller vad du nu gillar? Livet är väl mycket mer än bara utseendet? Dessutom blir förfallet bara värre ju äldre man blir ändå. Ska man jaga efter allt som hänger och saggar med kniven resten av livet?

Köp ett par dyra, snygga BH:ar istället! Om ditt sexliv hänger på hur titsen ser ut finns det andra problem där, som inte går att lösa med kirurgi...

• Fridayyy
    Anonym (Boobs) skrev 2012-06-26 11:05:21 följande:
    När vi skaffade barnen hade vi bättre ekonomi än de flesta! Men saker o ting förändras! O mina barn har allt de behöver, de kommer i första hand! Därför jag inte har möjlighet att spara! Att sälja sex innebär inte att jag måste vara naken, kan lika gärna suga av ngn...
    Men herregud, ska du hålla på med olagligheter och skattefuska för att få större tuttar??? Vart har du din självkänsla? Vad säger barnens pappa`?
  • gabardin
    Anonym skrev 2012-06-26 11:00:45 följande:

Ja, så många som två, skandal. Ingen borde bli gravid som inte har pengar till en bröstförstoring och gärna bukplastik på banken. Barnmorskorna borde begära inkomstupplysningar till inskrivningssamtalet och sedan råda till abort för alla som inte håller måttet.
  • Anonym

Om det är såpass illa ekonomiskt borde väl nya bröst vara det sista att oroa sig för och tänka på?

Svar på tråden Finansera nya bröst!