Maryam88 skrev 2012-06-26 20:32:53 följande:
Att du skaffar ett parkort till ditt mobila bredband? Tror inte riktigt de.. Men e de medium har du ju 16 mbit/s om du tecknat de nyligen men vad jag känner till är de bara mobila abonemang du kan skaffa parkort till. Vad har du för abonnemang? De smartaste e nog att du uppgraderar ditt mobil ab till ett med surf i typ maxi surf eller så och sen ett parkort till de.. Parkortet speglar ju abonnemanget exakt och du får då samma hastighet som i abonnemanget.. De brukar också ligga runt 16 mbit/s.. (så snabbt surfar man inte i mobiler då dom inte klarar så hög hastighet).
Jag har ett mobilt bredband så det ska nog gå :)
Maryam88 skrev 2012-06-26 20:41:31 följande:
du kan ändra ditt mobila bredband så du får ett microsim istället som du sätter i din iPad. Men då kan du inte använda de modem du har till idag då de ska vara ett vanlig sim kort i den :)
Jag gick in på tele2's hemsida nyss, trodde inte att jag kunde hitta nått svar där.
Men under frågor & svar på deras sida stod detta:
Kan jag använda mitt mobila bredband i min iPad?
"Ja, det går bra. Du måste ha ett micro-SIM, vilket du kan beställa från vår kundservice eller hos en av våra återförsäljare. Du behöver ditt mobila bredbandsnummer. Det hittar du på din senaste faktura."