Ta på sig själv under sex
Som rubriken säger.. Brukar ni tjejer ta på er själva där nere under samlaget för att kunna få orgasm? och hur reagerar killarna på det?
Som rubriken säger.. Brukar ni tjejer ta på er själva där nere under samlaget för att kunna få orgasm? och hur reagerar killarna på det?
Ja, det brukar jag typ alltid göra, som avslut när det börjar närma sig att gå för honom. Inte för att han smeker dåligt själv, utan för att jag kan känna mycket mer exakt om jag gör det själv och på så vis se till att vi kommer samtidigt.
Känner att jag skulle vilja testa för att se om det kan hjälpa mig att få till det, men har aldrig gjort det innan.. Vilka ställningar passar bra för det?;)
Bäst tycker jag är när man kör missionären (eller någon liknande variant) eller skedar, så att man kommer åt bra, men det funkar väl egentligen i nästan alla ställningar.
Nej, det behövs inte. Möjligtvis i doggy.
ja alltid, skulle inte kunna komma annars alternativt börjar det göra ont. Min sambo tycker att det är helt naturligt och självklart !
Det är lät i bakifrån liggandes på sidan
Jag gör det! Min man tycker det är jättehärligt att jag jag smeker mig själv. Tycker också att orgasmen blir fanatstisk om jag eller min man smeker mig samtidigt som jag blir knullad. 😊
Jag kan inte få orgasm av bara "in o ut" så jag brukar ta på mig själv samtidigt.
Jodå det händer att jag gör det. Mest vid missionären och bakifrån, typ doggy och sked. Killar brukar inte tycka det är konstigt, tvärtom. Men ibland vill de smeka själva. Jag smeker inte mig själv varje gång jag har sex utan det är när jag känner för det.