• Alvi

Nån mer som har en SJUKT seg blogg.se efter nya hemsidan?? och problem att logga in på appen!

Sååå irriterande, det tar flera minuter innan blogg.se kommer igång, och så fort man byter fönster börjar det om med att "hinna ikapp" och man kan börja skriva. SÅ frustrerande!!!

Och appen på mobilen funkar inte, jag kan inte logga in. VARFÖR?  

• Svar på tråden Nån mer som har en SJUKT seg blogg.se efter nya hemsidan?? och problem att logga in på appen!
  • nostalgi

Nu har jag kollat på flera bloggar i dag, som folk gör "reklam för" här på FL. Bloggarna fungerar alldeles utmärkt, och är väldigt fina. Så duktiga ni är!Solig

• Gabuski

Jag kommer inte heller in via appen, den har inte fungerat på flera veckor.

• Alvi

nostalgi skrev 2012-06-28 11:38:02 följande:
    Nu har jag kollat på flera bloggar i dag, som folk gör "reklam för" här på FL. Bloggarna fungerar alldeles utmärkt, och är väldigt fina. Så duktiga ni är!Solig
    Jo, det funkar, mem det är segt att skriva ett inlägg.
    Lemio skrev 2012-06-28 11:38:04 följande:
    Kan inte heller logga in från appen :/
    Gabuski skrev 2012-06-28 11:41:06 följande:
    Jag kommer inte heller in via appen, den har inte fungerat på flera veckor.

Hur har ni det på hemsidan då??

• Gabuski

Hemsidan har fungerat bra, har iof bara skrivit snabbinlägg. Har inte orkat kolla runt så mycket, har ingen dator just nu och allt är så mycket jobbigare med telefonen...

• SaTo

Kommer inte heller in på appen.. Sjukt irriterande!

Svar på tråden Nån mer som har en SJUKT seg blogg.se efter nya hemsidan?? och problem att logga in på appen!