Jätte ont efter äggplock?!
Gjorde äggplock igår (för tredje ggen). Har så fruktansvärt ont i magen o bak i ryggen. Känns som att de bara blir värre och värre. Någon som har råd? erfarenheter? tack..kram..
Gjorde äggplock igår (för tredje ggen). Har så fruktansvärt ont i magen o bak i ryggen. Känns som att de bara blir värre och värre. Någon som har råd? erfarenheter? tack..kram..
Hur låg ditt E2 värde? Hur många blåsor punkterades?
Ingen aning om e2 värde...tyvärr inte om blåsor heller...men vet de va en del tomma blåsor o jag fick ut 15 ägg. De gör riktigt riktigt ont...höger sida o bak mot ryggen...
Kissar du lika mkt som du dricker? Vikt uppgång? Bukomfång?
Kissar du lika mkt som du dricker? Vikt uppgång? Bukomfång?
Svullen om magen...känns som att jag kissar som jag ska...Men hm...svårt o gå på toa o göra de andra. (ursäkta infon kanske) Alvedon hjälper inte ett dugg... får se vad dom säger på ET idag...
Bajsa är ofta svårt till tredje-fjärde dagen. Du är ev överstimulerad dvs håll koll på urin och ev viktippgång. Om värre sök akut. Vis efter 8ivf och 4fet
Hur gick det? Vad sa de?
Vilken dag... fick sådana kramper i bilen på väg till Malmö så jag bara skrek. Kom fram till kliniken och dom blev väl typ oroliga men menar att det inte är nån överstimulering (jag är inte överens med dom där).
16 ägg, varav 10 befruktade. Två till mig och 4 som klarade frysen. Det är jag glad över såklart...
Fick smärtstillande där men det hjälpte inte ett dugg. Dom sa vi skulle söka akut och misstänkte njursten.
Har varit tre timmar på akuten nu. Fått tabletter som lindrar liiiite men fy vilken dag. Vet fortfarande inte va det är. Hoppas jag kan somna från allt ikväll. Måste jobba imorgon....pust...
Gulligt av dig som frågar... tacksam för alla råd...kram
Då är du bara på gränsen. Det går över snart. Kan vara så enkelt som gasig mage. Hur många IVF har du gjort?
De va inte överstimulering. Det var njursten och infektion i njuren som spridit sig till blodet...
Huuuuu... efter en vecka på sjukhus börjar jag komma på benen igen...
Fjärde ivf:en va de... blev minus så nu får vi hoppas på de där frysäggen...
Ah, vilken pärs! Har du redan testat? Vi hade OPU samma dag men jag har inte testdag ännu på länge.
Dom fick ta blodprov pga de övriga sjukdomarna... tråkigt...håller tummarna för dig!!
Vilken dag tog de blodprov?
onsdag o fredag.... äggplock onsdagen innan o återföring fredagen innan.... alltså första blodprov 7 dagar efter äp...