• Anonym (orolig)

Hur vet man om man är slapp/tight?

Ja, som sagt. Hur vet man om man är slapp respektive tight? Har nyligen blivit tillsammans med en kille och vi har jätte bra sexliv. Det tar dock rätt lång tid för honom att komma och ibland händer det att han slaknar mitt upp i allt. Mitt ex tog det också lång tid för att komma om det inte var så att vi inte hade haft sex på flera dagar.

Så hur vet man? Vill ju inte fråga rakt ut heller för jag tror inte att jag skulle få ett ärligt svar. Jag känner mig inte stor där nere och jag känner alltid när han är i mig förutom när den slak/halv slak.
    Jag har testat att föra upp en blyerts penna och den har stannat kvar både när jag knipit och när jag slappnat av. Så vad tror ni? =)

• Svar på tråden Hur vet man om man är slapp/tight?
  • Anonym (slaffs)

Det där är ju så svårt att veta som tjej. Dessutom så varierar det ju väldigt hur det känns i fittan.

Vart man är i menscykeln, hur kåt man är och hur blöt man och såklart vilken ställning man har sex i spelar stor roll.
    Ibland när man blir sådär riktigt blöt, då känns det ju knappt alls ibland och känns det knappt för dig så känns det antagligen knappt för killen heller.

Jag själv är nog absolut inte trång, även om det ibland känns som om min killes kuk är jävligt stor i förhållande till mitt hål. Jag vet också att jag är ganska lång där i, det är bara dom gångerna jag har sex med STORA kukar som det har slagit i botten.

Ett tips om du "göra" din fitta trång för att se om han reagerar annorlunda är att du ligger på magen och korsar benen när han är i dig, då kan du också pressa samman benen och du kommer att upplevas väldigt tight.
    Förstår du hur jag menar?

• Anonym

Är du säker att det inte var i rövhålet du körde upp den!Spöke

• och

Gör knipövningar?

Jag hade inte oroat mig om jag var du Agri, uppenbarligen vill han ändå ligga med dig en stund iaf, alltså spelar det inte så stor roll. Solig

The hard way is the right way.
  • Anonym (...)

Kniper du när ni har sex? Fråga honom också om det är något han vill att du gör. Han kanske väntar på dig?

• Glädje58
    Anonym (orolig) skrev 2012-06-28 22:17:44 följande:
    ...Jag har testat att föra upp en blyerts penna och den har stannat kvar både när jag knipit och när jag slappnat av. Så vad tror ni? =)

Det beror lite på hur mycket du skrev Flört
  • Anonym (slaffs)

Förresten ryser jag av tanken på att du fört upp en penna! Fyfan vad vasst och obehagligt!

Apropå det kan du ju köpa såna där tunga knipkulor och gå omkring med.

Jag gjorde det och trodde att dom skulle ramla ur mig, men dom går ju fan knappt att dra ut! Dom är gigantiska!

• Anonym (orolig)
    Anonym (slaffs) skrev 2012-06-28 22:24:17 följande:
    Det där är ju så svårt att veta som tjej. Dessutom så varierar det ju väldigt hur det känns i fittan.

Vart man är i menscykeln, hur kåt man är och hur blöt man och såklart vilken ställning man har sex i spelar stor roll.
    Ibland när man blir sådär riktigt blöt, då känns det ju knappt alls ibland och känns det knappt för dig så känns det antagligen knappt för killen heller.

Jag själv är nog absolut inte trång, även om det ibland känns som om min killes kuk är jävligt stor i förhållande till mitt hål. Jag vet också att jag är ganska lång där i, det är bara dom gångerna jag har sex med STORA kukar som det har slagit i botten.

Ett tips om du "göra" din fitta trång för att se om han reagerar annorlunda är att du ligger på magen och korsar benen när han är i dig, då kan du också pressa samman benen och du kommer att upplevas väldigt tight.
    Förstår du hur jag menar?
    Tack för tipset! :) jag känner personligen mer när jag ligger på mage så är ju helt klart värt o testa.
    I början av sexet lär han ju pressa in den för att det ska gå ..men efter ett tag släpper det ju och då känns det ju lite mindre. Jag blir ofta väldigt blöt men brukar torka av mig lite ;).
  • Alarmklockan

Om du fört in en penna och den inte ramlar ur dig så är du garanterat inte slapp, snarare väldigt tight, så var inte orolig du :)

• Anonym

Att det tar lång tid för en kille att komma behöver inte betyda att du är slapp, alla killar har ju olika lätt för att komma. Vissa kommer inom 1 minut, vissa kommer efter 30 min. Hur känns det själv? Njuter du och får orgasm?

• Anonym (orolig)
    Anonym skrev 2012-06-28 22:53:09 följande:

Att det tar lång tid för en kille att komma behöver inte betyda att du är slapp, alla killar har ju olika lätt för att komma. Vissa kommer inom 1 minut, vissa kommer efter 30 min. Hur känns det själv? Njuter du och får orgasm?

Min nya kommer inom 20-30 min.. dock brukar han köra ganska lugnt först och när han väl börjar köra på ordentligt så kommer han. Jag njuter ja, men jag måste ha klitoris stimulans för att komma. Men själva penetreringen är super skönt ändå :)
Svar på tråden Hur vet man om man är slapp/tight?