• Anonym

Träffa pojkvännens alla vänner på stooor fest till helgen, vågar jag hänga på?

Ojojojoj, till helgen har min killes vänner en stor fest för cirka 150 personer. Min pojke ska dit och undrade om jag ville med. Detta innebär att jag får träffa alla hans vänner för första gången. Det är ju på tiden, vi har varit ett par i cirka 4 månader och jag har inte träffat dem än så det vore ju eg. ett bra tillfälle till helgen....

MEN jag är så blyg och försiktig och är inte den som gapar och skriker på fester osv. Jag vet att hans vänner är lite mer framåt och jag vill så gärna göra ett bra intryck på dem.

OM jag ens vågar gå dit? Vad tycker du? Hur skulle du gjort? Är så rädd

• Svar på tråden Träffa pojkvännens alla vänner på stooor fest till helgen, vågar jag hänga på?
  • Hanna85

Klart du ska gå!
    Det där fixar du!

• Mickis74

Jag hade definitivt gått

• FKKC

Klart du skall gå!

Var på firmafest i fredags där det var en "ny" tjej med. Lite gliringar blev det väl men jag tror att hon hade riktigt kul, fast att hon mer var den "tysta/blyga-typen".

Blir det för körigt så skyll på något och dra hem

• honungsbubblan

Jag skulle deffenetivt går dit!!! Jag är lite blyg i bland men nångång måste man ju träffa killens kompisar! lycka till!!!

• Anonym

Känns som man är så tråkig när man är tyst och blyg, och så är det ju lite, eller hur?

Eller hur ser ni icke-blyga på såna som jag? Är vi tråkiga? Skulle vilja våga mer, prata mer osv...

Sen kommer klädproblemet, vad ska man ha på sig hehe..

Tror det lutar åt att jag ska gå, även om jag misstänker eller kanske förstorar det hela me det känns som att tjejerna som är där är lite mer hm.. ja typ tuffare Sthlmstjejer liksom.. och så kommer jag från landet

• honungsbubblan

Jo men de kommer nog gå bra.. Alltid svårt med kläder, i bland är de skönt att få en andledning att shoppa lite nytt.

• Anna83a

Självklart ska du gå dit =) Förklara för din pojkvän innan att du känner dig lite osäker o sådär o be att han inte lämnar din sida förrän du sagt att det är okej. Om dom är så framåt så låt dom komma till dig o prata o sen kan du bara svara på deras frågor o le =) Ju fler gånger du träffar dom desto bättre kommer det kännas! Nångång måste ju vara den första! Lycka till o var dig själv!

• Anonym

Tack jag tror nu att jag ska gå! Usch.. mest nervös e jag för att liksom vara utanför och att alla tjejerna sm är där är coolare än mig haha

• Anonym

snart är det dags... uscha...

• Pikku Enkeli

Såklart du ska gå!!! Inget vi här i tråden skriver kommer göra dig mindre nervös, men vad f*n! Min första "dejt" med min nuvarande kille var en tält-helg med honom och 50st av hans vänner. Jag var nervös som bara den innan.. Ville inte ens åka, men det gick JÄTTEBRA att träffa hans vänner..

Jag lovar, de äter inte upp dig! (Även om man kan känna så när man är på väg dit...). Även om man är det "tysta typen" så går det galant. Jag sa inte många ord den helgen, men nu är hans närmsta vänner mina närmsta vänner!

Lycka till!

• Anonym

Tack för era uppmuntrande ord. Ska försöka våga mig iväg Men önskar så att jag kunde babbla mer haha

Svar på tråden Träffa pojkvännens alla vänner på stooor fest till helgen, vågar jag hänga på?